Сьогодні на вулиці Чкалова маршруток немає і завтра їх не буде. Як люди добиратимуться на роботу?

769 0
Сьогодні на вулиці Чкалова  маршруток немає і завтра їх не буде. Як люди добиратимуться на роботу?

Кременчуцькі перевізники з  маршруту №15-Б й яким сьогодні керує один з депутатів великого кременчуцького району, оголошують про припинення перевезень пасажирів по цьому маршруту. Також повідомляється, що через тиждень припинять свою роботу маршрутки З №30 та №18 – тобто все підприємство «Креміньавтотранс».

Про це напередодні на своїй Фейсбук-сторінці повідомив Володимир Матвєєв, керівник приватного підприємства «Креміньавтотранс», що обслуговує транспортні маршрути як 15б, 18 та 30. Володимир Матвєєв – Інтернет –дописувач є директором цього підприємства який призначений на свою посаду районним депутатом, зазначає, що причина зупинки – зростання вартості  скрапленого газу з 18 грн до 37 грн 60 коп/куб. м.

Через це підприємство не в змозі виконувати свої зобов'язання, згідно з договірними умовами, зазначає чоловік, який забув додати – що ці умови на маршруті №15 Б вже давно ніхто не виконує. «…Оскільки при теперішній вартості проїзду з нинішнім пасажиропотоком дохід не повністю покриває вартість пального. На даний момент 15б повністю зупинився 18 та 30 протримаються максимум тиждень», - йдеться в повідомленні директора .Тому «Креміньавтотранс» разом з іншими підприємствами з 4 жовтня планують надати у мерію розрахунки для тимчасового підняття вартості проїзду».

Цікаво, що про таке ж рішення – підвищити вартість проїзду виступили і власники «Креміньзовніштранссервіс» - підприємства, чиї маршрутки перевозять пасажирів на Петрівку - № 16 та №16 А. Далі слід просто сказати  - що наші перевізники, зокрема сьогоднішній власник маршрутів №15-Б, 18 та 30,  відомий  депутат Кременчуцької райради є дуже цікавими людьми.  Бо насправді про те, що вартість автогазу збільшуватиметься про це вже  мабуть сто разів повторив слуга "народу" (олігархів), наш нардеп Олексій Мовчан. Й перевізники про це знали, але з невідомих причин нічого не робили. Тепер звісно у них проблеми – потрібно зняти з маршрутних таксі газобалонне обладнання і перевести все на дизель та бензин. Тим більше, що вартість цього пального, на відміну від вартості автогазу, сьогодні регулює уряд.

А так – звісно багаторічні теплі умови  з використанням  автогазу закінчилися. Але наскільки це означає,  що тепер для жителів віддаленого мікрорайону – Чередників слід одразу підвищити вартість проїзду. Останнє – це про обіцянку підвищити вартість проїзду тимчасово. Й звісно слід сказати, що обіцяти можна все.

На фото – вулиця Чкалова. На ній сьогодні тихо – маршрутних таксі немає і пасажирів на зупинках теж немає. Люди вже звикли до ненадійності свого перевізника. От тільки де тролейбус на цій вулиці, який обіцяв громадянам мер Малецький минулої п’ятниці?

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Авторизация