Новини з 1996 року

Укрзалізниця не виконує обіцяного перед Кременчуком. На ПАТ «КВБЗ» попереджують про проблеми

Олександр Курилов 03 травня 2019 16:07 534 0

ПАТ «Укрзалізниця», яка є єдиним замовником пасажирських вагонів та дизель-потягів, що  виробляються у Кременчуці на ПАТ «КВБЗ», оголошує про різке зменшення кількості замовлень у вагонобудівників нашого міста.

Про таку неприємну для Кременчука новину повідомляє голова правління ПАТ «КВБЗ» Володимир Приходько.

Зміст повідомлення керівника підприємства такий:

"У серпні 2018 року "Укрзалізниця" уклала найбільші в своїй історії контракти з Крюківським вагонобудівним заводом на придбання рухомого складу. Був підписаний договір на поставку шести дизель-поїздів, 30 серпня - ще чотири договори на поставку 54 пасажирських вагонів.

Але вже в листопаді 2018 року УЗ подає в Кабмін проект фінансового плану на 2019 рік, у якому йшлося про закупівлю тільки трьох дизель-поїздів замість шести".

Однак уже в березні 2019 року Кабмін затвердив фінплан "Укрзалізниці" на 2019 рік, який передбачає закупівлю всього одного дизель-поїзда.

Що стосується пасажирських вагонів, то замість 54 одиниць запланована купівля тільки 10 вагонів на суму 242,6 млн грн за перехідними договорами 2018 року», - зазначає Володимир Приходько.

А інше, про що він говорить, – Крюківський вагонобудівний завод ще до оголошення змін взявся за виконання контракту Укрзалізниці.

«Машинобудівники замовили комплектуючі на вагони і дизель-поїзди, в тому числі і в Європі, заплативши за них понад 1,1 млрд грн, - говорить Володимир Приходько і додає: – Укрзалізниця сьогодні прийняла у КВБЗ і ввела в експлуатацію тільки 11 з 54 пасажирських вагонів, хоча їх виготовлено вже 30 одиниць».

Оприлюднене Володимиром Приходьком повідомлення вкрай негативне як для Кременчука, так і для самого вагонобудівного заводу.

Бо після всіх цих відмов на  підприємстві, яке вже й так витратилося на комплектуючі, які зрештою стали не потрібними, буде так.

Заробітна плата через зменшення обсягів виробництва цього року покотиться вниз,  а далі знову варто очікувати кадрові проблеми – коли працівники ПАТ «КВБЗ» їдуть туди, де є робота і є зарплата.

А найгірше ж сьогодні одне – ПАТ «КВБЗ» та його працівникам нікому допомогти із замовленнями. Цим би мав займатися голова обласної держадміністрації, але такого на Полтавщині немає.

І зрозуміло, що поцікавитися в Укрзалізниці та уряді, що сталося,  мав би кременчуцький нардеп Юрій Шаповалов, який є секретарем транспортної комісії парламенту.

Однак нічого цього немає й це наводить на погані думки. Тим більше, що друге потужне підприємство Крюкова – Кременчуцький сталеливарний завод теж з початку року оголосило про зменшення обсягів виробництва.

Вочевидь, попереду в Кременчуці буде велика криза, яка вплине на все – і на міський бюджет, і на зарплати, й комунальні платежі.

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

У Кременчуці нагородили учасників конкурсу художніх робіт, присвячених пожежній безпеці. ФОТОрепротаж 2523 0
«Той, хто створював обличчя Кременчука»: відкрилася виставка картин Миколи Анісімова. ФОТОрепортаж 2983 0
У Кременчуці нагородили воїнів-добровольців, ветеранів російсько-української війни. ФОТОрепортаж 3424 0