На що найчастіше скаржаться кременчужани та наскільки ефективною є робота відділу прав споживачів

112 0
На що найчастіше скаржаться кременчужани та наскільки ефективною є робота відділу прав споживачів

Сьогодні під час брифінгу у Кременчуцькій РВА журналісти запитали у начальника райуправління Держпродспоживслужби Володимира Барчука, на що найбільше скаржаться мешканці міста.

Володимир Барчук відповів, що останнім часом люди стали менше надсилати скарг. Найболючішим питанням для споживачів є невиконання інтернет-магазином своїй гарантійних обов’язків – товари не вдається повернути або відремонтувати.

Відділ захисту прав споживачів зараз – найприбутковіший для Держбюджету. У його працівників після введення воєнного стану не стало більше обмежень у роботі, на відміну від їхніх колег. За поточний рік відділ захисту прав споживачів заробив за рахунок стягнень та штрафних санкцій 1 300 000 грн.

З працівниками відділу можна зв’язатися за номером: (050) 726-89-62.


 

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Авторизация