Кременчужани обурені роботою керуючої компанії: в будинку стоїть неймовірний сморід

386 0
Кременчужани обурені роботою керуючої компанії: в будинку стоїть неймовірний сморід

"Черговий "привіт" хочеться передати Кременчуцькій компанії Житлорембутсервіс та його керівнику пану Бондаренко", - пише кременчужанин.

Кременчужанин Олексій Орлов на своїй сторінці в Facebook написав великий пост з обуреннями про те, що працівники керуючої компанії під час ремонтів у під’їзді багатоповерхівки ледь не труять людей, бо фарбують стіни звичайною фарбою, яка дуже смердить.

"Сьогодні дійшла черга до фарбування стін. І настав повний п….ц – іншого слова не підібрати. Сморід – дикий у під'їзді! Весь запах пішов до квартир, дихати нічим. Здоровий чоловік задихається за 10 хв від цього запаху, про старих людей з головними болями й людей, які страждають на алергію, і подумати страшно. А якщо в під'їзді є новонароджені, така інтоксикація взагалі може бути небезпечною для життя! Адже у грудні не відчиниш усі вікна навстіж, не підеш на вулицю годинами гуляти, доки вивітриться", - написав чоловік.

Чоловік вже дзвонив з цим питанням до керуючої компанії, до керівництва не додзвонився, але вдалося поговорити з працівниками техвідділу, але, як написав Олексій, сенсу в цьому мало, бо йому лише відповіли "Ми вас почули".

В керуючій компанії також пояснили, що такою фарбою користуватися не заборонено. Що є норми, за якими вони й працюють.

"Норми є, а мозку і совісті немає. Сьогодні вже дуже великий вибір нетоксичних фарб. Водоемульсійна, наприклад. Тільки для того, щоб нею фарбувати, треба ж підготувати стіну! Це нам не личить. По старій пофарбуємо, «плюс» в план поставимо. А потім у звіті за рік покажемо: відремонтували багато під'їздів. Шановні комунальники, може вже настав час починати робити ремонт не "на відвали", а якісний, з використанням сучасних матеріалів?", – написав Олексій.

Насправді мешканці кожного місяця платять певну суму за послуги компанії, із цих коштів платяться зарплати працівникам і повинні купуватися матеріали для ремонтів.

"Чому люди, які за це платять, мають терпіти не лише дискомфорт, а й небезпечну токсичність?", – зауважив кременчужанин.

Чоловік також телефонував до служби допомоги мера кременчужанам, але й там нічим не допомогли, лише сказали, що на керуючу службу впливу не мають, але скаргу все ж таки прийняли, хоча навряд чи чимось зарадять.

"Житлорембутсервіс вкотре довів, що надавати якісні послуги вони не можуть. Не хочуть. Запитання репутації? Клієнтоорієнтованість? Ні, не чули! На мешканців які, по суті, їх утримують, їм вкотре наплювати. Та й на співробітників своїх, які дихають цим весь робочий день з кожним днем, теж", - підсумував у пості кременчужанин.



Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Авторизация