
Надалі можна порівняти – наскільки великою є різниця у житті мешканців Кременчука та жителів Києва. Й мова про те, що ось нас сьогодні об’єднує спільне – в столиці мер Кличко заявив про подорожчання вартості проїзду для киян в громадському транспорті у 2022 році – до 12 гривень ( для іногородніх – до 20 грн.)
Натомість, у Кременчуці вартість проїзду в громадському транспорті підвищується з 1 грудня 2021 року до 10 гривень в маршрутних таксі й до 8 грн – в тролейбусах.
Далі можна говорити про різні відстані в Києві і про те, що у столиці більшість жителів їздить на метро, яке є більш привабливим транспортом, ніж старі, але дуже дорогі, кременчуцькі маршрутки, частину яких вже давно слід би було передати в музей.
Однак головний аргумент інший. За тим, що ось оприлюднили в міськраді Києва – у столиці останній раз вартість проїзду підвищували в 2018 році. Тобто три роки тому.
Натомість, у Кременчуці у відповідності до розпорядження мера Малецького вартість проїзду подорожчала лише три місяці тому.
Й звісно різниця з Києвом – більш ніж наглядна. Вже не говорячи про інше – у столиці вартість комунальних послуг: тепло та гаряча вода менша кременчуцької, а рівень зарплат більший і набагато.
Останнє і теж цікаво. Й мова про наступне – мер Кременчука Малецький який вочевидь має свій план про впровадженню в місті масового зубожіння, намагається зробити наші витрати на транспорт такими як і в Європі. Тепер звичайна кременчуцька родина, де працює двоє її представників, витрачатиме на проїзд 800 гривень щомісяця.
Але мова також про наступне: ось проїзний в Празі в тамтешньому громадському транспорті - в трамваї та автобусі, коштує на нашу валюту – 650 гривень
А у Кременчуці такий же комунальний проїзний, але вже на тролейбус та автобус №25 коштуватиме 500 грн.
І як нашому меру Малецькому пояснити, що ми живемо не в Празі, не у Києві й навіть не в Полтаві, але у Кременчуці?
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись