
Кременчуцькі чиновники звикли використовувати адміністративний ресурс для просування власних інтересів. Те, що Віталій Малецький та його друзі-підприємці й політики займають забагато ефірного часу у комунальному телебаченні, вже нікого не дивує. Але те, що оператори та монтажери КТРК займаються «шабашками», виконуючи замовлення тих самих чиновників – це щось новеньке.
Ольга Усанова, заступниця міського голови Кременчука, стала більш активно вести не лише свою Facebook-сторінку, заповнивши її ботофермою з Молодіжного парламенту, а й свій акаунт у Tik-Tok. Там з’являються відео з текстовими ставками у стилістиці, яку використовують на сайті міської ради – жовті літери на блакитному фоні.
Усанова, беручи відпустки та «відрядження», які такими назвати складно, їздить по області та змушує операторів КТРК влаштовувати їй фотосесії та знімати відео. А монтажери потім мають зробити з цього гарний відеоряд для Tik-Tok та Facebook. Звісно, що це не можливо назвати робочими поїздками – Усанова не приносить користі нашому місту, а просто намагається збільшити аудиторію своїх сторінок, а платять за це самі кременчужани. Адже робота КТРК, як і «робота» Ольги Усанової, повністю фінансуються з міського бюджету.
Читайте також: Щомісяця 20 тисяч на просування Telegram-каналу, щодня по 1,5 тисячі на бензин: куди витрачає бюджетні гроші «мерське» телебачення
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись