Рік після виборів. Меру Малецькому нічим потішити кременчужан: про передвиборчі обіцянки та їх виконання

469 0
Рік після виборів. Меру Малецькому нічим потішити кременчужан: про передвиборчі обіцянки та їх виконання

Місцеві вибори відбулися в Україні рік тому, 25 жовтня. Цей день мав би бути вирішальним у долі кременчужан, якби не факт існування так званої «сітки», про яку неодноразово говорили активісти протягом передвиборного періоду. Завдяки їй та населенню, яке проковтнуло чергові пусті обіцянки та, можливо, ще щось інше, переміг на виборах торік чинний міський голова Віталій Малецький, який розповів про величезні плани, не виконавши й частину того, про що говорив під час виборів у 2015 році.

Але про все по порядку й почнемо з добрих новин. У Кременчуці в цьому році нарешті розпочалося будівництво нового мосту через Дніпро, який влада чомусь називає «Шаповалівським». Це все відбувається завдяки програмі Президента «Велике будівництво», будівництво планують завершити у 2024 році, а це вже десь на рівні фантастики, проте час покаже.

Щодо сучасних комунальних тролейбусів та автобусів, то в Кременчуці, їх побільшало, але за рахунок кредиту, який виплачуватимуть, як і раніше, місцеві платники податків. Ось так. Додатково комунальні підприємства Кременчука на виділені їм кошти купують щороку новий комунальний транспорт, щоправда, він у них часто ламається - так здається, зважаючи на їхні «апетити».

Тарифи в нас захмарні, як і завжди, – тут без сюрпризів. За воду й тепло платитимемо більше, як і за вивезення сміття, особливо в гаманці поменшає в мешканців приватного сектора – вони заплатять більше, ніж жителі Полтави, Черкас чи тієї ж Козельщини.   

До речі, про «Місто без околиць», яке мешканцям околиць обіцяв наш мер. Ідеться про поліпшення умов транспортного сполучення, освітлення вулиць, розташування аптечних пунктів, банківських установ та банкоматів, дитячих та спортивних майданчиків… Насправді де-не-де це все ті ж задрипані околиці, де ремонт внутрішньоквартальних проїздів мешканцям будинків треба виборювати місяцями, де транспорту буває не дочекатися взагалі, що вже казати про якийсь супер-пупер пристойний благоустрій.

Натомість там є величезна проблема – це вантажівки, які розбивають дороги, адже їх рух на околицях ніхто не контролює.

Щодо тепломодернізації лікарень і дитячих садочків, то в Кременчуці з цим масштабний провал - біда величезна і ситуація абсолютно протилежна тому, що обіцяв Віталій Малецький 2020-го.

Так, «чиновницька модернізація» теплових мереж призвела до того, що більше десяти дитячих садочків у Кременчуці закрилися й наразі перебувають у режимі очікування закінчення будівельних робіт, на які було виділено кошти, які знову ж кудись поділися (чи лежать у наших чиновників на депозиті). Ну тут уже всі в курсі, що відбувається з дитсадками – чиновники звинувачують будівельну фірму в недобросовісному підході до роботи, та - звинувачує мерію в невиплаті коштів за роботи, а батьки змушені водити дітей у інші садочки. Ситуація прекрасна, чи не так? Туди ж обіцянку стосовно модернізації харчоблоків.

Про ремонт доріг, які нам також обіцяє(в) Віталій Малецький, – історія окрема та болюча чи не для кожного кременчуцького власника авто. Залатані колись ями даються взнаки, відремонтовані дороги перетворюються влітку на «пюре», а навесні – сходять разом зі снігом.

Одне з небагатьох, чим може похизуватися наш міський голова, - це система відеонагляду найбільш людних куточків Кременчука, яка ведеться з міськвиконкому, що дає змогу муніципалам та правоохоронцям контролювати громадський порядок. Але і тут є прогалини, втім це вже геть інша історія…

Стосовно обіцянок, то вони були, є і будуть, адже знали люди, за кого віддавали свій голос. За обіцянки, за людину, шлях якої до посади, здається, висипаний у два шари фантастичними планами, реалізації яких ще чекати й чекати. Чи дочекаємося?

 


Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Авторизация