Не очікувано. На ПАТ «КВБЗ» пропонують направити 30 мільярдів бюджетних коштів на вантажні вагони

573 0
Не очікувано. На ПАТ «КВБЗ» пропонують направити 30 мільярдів бюджетних коштів на вантажні вагони

Адміністрація ПАТ «КВБЗ» пропонує уряду та міністру інфраструктури Кубракову змінити свою кредитну програму. Зокрема, відмовитися від закупівлі нових приміських електричок, але направити відповідні бюджетні кошти (мова про більш ніж 30 мільярдів гривень) на будівництво вантажних вагонів.

Єдине, що не зовсім зрозуміло, - чому за кошти бюджету, наших податків, громадяни України повинні рятувати великий бізнес з його приватними вантажними вагонами… Й це нова стаття нашого залізничного кременчуцького аналітика, власника ПАТ «КВБЗ» Володимира Приходька, яку він оприлюднив на сайті підприємства.

Економічний аналіз має назву «Спільна тридцятирічна «Одіссея» вітчизняного транспортного машинобудування і АТ «Укрзалізниця». Назва першої частини – «Як від національної політики імпортозаміщення Україна прийшла до політики товарних кредитів».

Володимир Приходько живе вагонобудівним заводом і це зрозуміло, коли читаєш його розповідь про те, як він колись висловлював протилежні думки, а не ті, що  існували в колишньому уряді часів «кровосісі» Миколи Аазарова.

А тоді мова йшла про будівництво швидкісних пасажирських потягів у Кременчуці, а не купівлю корейських «Хюндаїв».

Й те ж саме вже про нинішні часи, за яких у кременчужанина одна думка – сьогодні ера товарних кредитів, коли Україна купує рухомий склад залізниці за кордоном, замінила епоху імпортозаміщення, яка втілювалася в державі з початку 90 років.

Звідси й нарікання відомого директора і його сумніви на ту ж пропозицію щодо купівлі приміських потягів у швейцарського «Штадлера», який начебто повинен організувати виробництво електропотягів в Україні, але незрозуміло, як усе буде відбуватися. Незрозуміло, бо цей швейцарський завод знаходиться в Білорусі.

Останнє від Володимира Приходька і вже мало зрозуміле – це його пропозиція: відмовитися від закупівлі приміських електричок, які ми беремо в товарний кредит, але зайнятися імпортозаміщенням і виробництвом вантажних вагонів за бюджетні 32 мільярди гривень. Але з якого дива за бюджетні кошти повинна вже не тільки утримуватися армія, медицина, освіта, парламент, але й вантажне вагонобудування – на це запитання в автора немає пояснень.

Тож рекомендуємо – цікава стаття, але ще з тими висновками, з якими погодитися неможливо, – на сайті  вагонобудівного заводу. Останнє – Укрзалізниця надіслала запрошення ПАТ «КВБЗ» на участь у тендері на 80 електричок і продовжила сам тендер на місяць, але, здається, КВБЗ більше цікаві вантажні вагони й кошти держбюджету для їх виробництва.

 

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Авторизация