
Надалі у житті вагонобудівників нашого міста будуть великі зміни і не завжди приємні для Кременчука. Й мова про те, що ось сьогодні ПАТ «КВБЗ» завантажений роботою й навіть вже вдалося виготовити та віддати Укрзалізниці два нових вагони купе.
Тож попереду – ще 98 таких вагони з великого контракту й спроби кременчуцьких вагонобудівників, окрім вагонів, продати Укрзалізниці ще й хоча б один дизель потяг яких має бути п’ять.
Натомість, конкуренти ПАТ «КВБЗ» здається вирішили зробити все, аби ускладнити в найближчий рік життя кременчужанам. Тож якщо ми раніше вже знали, що ось Укрзалізниця купить одразу 70 електричок підприєства «Штадлер» на 15 мільярдів гривень, то нині нові віяння.
Й цього разу мова про підприємства «Укрзалізниці», де взялися капітально ремонтувати пасажирські вагони-трансформери, виготовлені на Крюківському вагонобудівному заводі .
За тим, що оприлюднюється – такий оновлений пасажирський вагон має практично все, що є у тільки виготовленого на ПАТ «КВБЗ». Єдине що, вартість ремонту в цьому випадку вдвічі менша, ніж вартість виготовленого вагону - 15 мільйонів гривень проти 30.
Останнє і теж актуальне конкуренти ПАТ «КВБЗ» зайнялися вантажним вагонобудуванням й мова про завод «Карпати», де теж зайнялися виробництвом критих вантажних вагонів. І як в такому випадку витримати конкуренцію?
На фото – відремонтований вагон-трансформер, виробництва ПАТ «КВБЗ»
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись