Новини з 1996 року

Зненацька. Чиновники Кременчука обміняли перспективи ПАТ «КВБЗ» на новий міст через Дніпро?

Олександр Курилов 23 лютого 2021 10:10 838 0

У Кременчуці буде два мости через Дніпро – перший Крюківський та другий Крюківський, але бажаючих їздити на правий берег Дніпра, у сам Крюків, багато не буде.

Причина досить проста – цей район міста якщо й не перетвориться на кризовий Детройт, то зірки з неба тут ніхто не хапатиме.

Й це вчорашнє повідомлення з Форуму «Україна 30», за яким ми з доповіді Президента знаємо, що в нашому місті буде новий міст через Дніпро.

Також у Полтаві будуть робити злітну смугу тамтешнього аеропорту, а Кременчуцький вагонобудівний завод виготовлятиме пасажирські вагони для Укрзалізниці.

Однак за всі ці благі наміри доведеться заплатити своїми інтересами. Й перше, що ми бачимо за оголошеннями на  форумі, - кременчуцькі виробники вагонів в обмін на ці запевнення будуть змушені закрити програму розвитку українських швидкісних потягів.

І дай Бог, якщо ПАТ «КВБЗ» вдасться відстояти програму будівництва вагонів метро.

За тим, що оприлюднено вчора на цьому ж форумі, - в Україну заходить один з головних виробників швидкісних потягів - Hyundai Corporation.

Але корпорація не просто йде – представники Південної Кореї заявили, що вони одночасно профінансують сам проект створення швидкісних залізниць в Україні й дадуть ще 10 швидкісних потягів Хюндай та 90 вагонів HRCS2.

Далі, за запевненням представника корпорації Хюндай, Південна Корея почне переговори про інвестиції в Україну та передаватиме технології для локалізації виробництва в Україні. Однак не факт, що ці технології опиняться у Кременчуці, а не тому ж Запоріжжі - на тамтешному електрвозоремонтному  заводі чи ще де. 

Й уже відома реакція української сторони на цю пропозицію – делегація нашої країни наступного місяця їде в Південну Корею підписувати меморандум.

Тим більше, що корейська сторона дає ще два мільйони доларів гранту на проект створення швидкісного залізничного руху.

Сьогодні буде продовження форуму «Україна 30» й на ньому виступатиме керівник Крюківського вагонобудівного заводу Володимир Приходько.

Однак чи вдасться йому своїм виступом переконати уряд, що списувати можливості ПАТ «КВБЗ» у виробництві швидкісних потягів - не потрібно?

Поки що враження одне – участь кременчужан у проекті швидкісного залізничного руху не передбачена й для ПАТ «КВБЗ» відведено одне – виробляти лише стандартні пасажирські вагони.

Але без розвитку й з одними звичайними пасажирськими вагонами як довго проіснує Крюківський вагонобудівний завод?   

До речі,  грант на 2 мільйони доларів від Південної Кореї на такий великий проект зі створення швидкісного залізничного руху в Україні - це майже нічого.

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Подорож у минуле: яким був Кременчук у ХХ столітті і яким він є зараз. ФОТОрепортаж 1562 0
З пензликом у руці по життю: в Кременчуці відкрили виставки двох досвідчених митців. ФОТОрепортаж 1899 0
Вулицями Кременчука: яким було наше місто у другій половині 20-го століття? 2268 0