Зненацька. Чиновники Кременчука обміняли перспективи ПАТ «КВБЗ» на новий міст через Дніпро?

У Кременчуці буде два мости через Дніпро – перший Крюківський та другий Крюківський, але бажаючих їздити на правий берег Дніпра, у сам Крюків, багато не буде.
Причина досить проста – цей район міста якщо й не перетвориться на кризовий Детройт, то зірки з неба тут ніхто не хапатиме.
Й це вчорашнє повідомлення з Форуму «Україна 30», за яким ми з доповіді Президента знаємо, що в нашому місті буде новий міст через Дніпро.
Також у Полтаві будуть робити злітну смугу тамтешнього аеропорту, а Кременчуцький вагонобудівний завод виготовлятиме пасажирські вагони для Укрзалізниці.
Однак за всі ці благі наміри доведеться заплатити своїми інтересами. Й перше, що ми бачимо за оголошеннями на форумі, - кременчуцькі виробники вагонів в обмін на ці запевнення будуть змушені закрити програму розвитку українських швидкісних потягів.
І дай Бог, якщо ПАТ «КВБЗ» вдасться відстояти програму будівництва вагонів метро.
За тим, що оприлюднено вчора на цьому ж форумі, - в Україну заходить один з головних виробників швидкісних потягів - Hyundai Corporation.
Але корпорація не просто йде – представники Південної Кореї заявили, що вони одночасно профінансують сам проект створення швидкісних залізниць в Україні й дадуть ще 10 швидкісних потягів Хюндай та 90 вагонів HRCS2.
Далі, за запевненням представника корпорації Хюндай, Південна Корея почне переговори про інвестиції в Україну та передаватиме технології для локалізації виробництва в Україні. Однак не факт, що ці технології опиняться у Кременчуці, а не тому ж Запоріжжі - на тамтешному електрвозоремонтному заводі чи ще де.
Й уже відома реакція української сторони на цю пропозицію – делегація нашої країни наступного місяця їде в Південну Корею підписувати меморандум.
Тим більше, що корейська сторона дає ще два мільйони доларів гранту на проект створення швидкісного залізничного руху.
Сьогодні буде продовження форуму «Україна 30» й на ньому виступатиме керівник Крюківського вагонобудівного заводу Володимир Приходько.
Однак чи вдасться йому своїм виступом переконати уряд, що списувати можливості ПАТ «КВБЗ» у виробництві швидкісних потягів - не потрібно?
Поки що враження одне – участь кременчужан у проекті швидкісного залізничного руху не передбачена й для ПАТ «КВБЗ» відведено одне – виробляти лише стандартні пасажирські вагони.
Але без розвитку й з одними звичайними пасажирськими вагонами як довго проіснує Крюківський вагонобудівний завод?
До речі, грант на 2 мільйони доларів від Південної Кореї на такий великий проект зі створення швидкісного залізничного руху в Україні - це майже нічого.

Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись