Новини з 1996 року

Зекономити бюджет: Малецькому є що скоротити у виконкомівському гаражі

Андрій Михайленко 25 грудня 2015 12:03 721 0

Учора на сесії міської ради депутатами було запропоновано скоротити видатки бюджету за рахунок, крім іншого, виконкомівського автопарку. Малецький відреагував на це: "Ми просто паралізуємо роботу".

У редакції вкрай зацікавились темою автопарку чиновників та спробували змоделювати скорочення його без втрати мобільності представників міської влади.

 

 

Нещодавно ми писали про те, що на 2015 рік на свої потреби з моторизації влада має витратити 1,817 млн. гривень. Загалом автопарк виконкому виглядає таким чином.

 

 

Як відомо, всі автомобілі знаходяться в комунальній власності міста, оскільки в розпорядження чиновникам надаються з комунальних підприємств КАТП-1628 та КП "Кременчукводоканал".

Якщо глянути на список автомобілів, то одразу можна побачити чотири автомобілі чиновницького "бізнес-класу": Ніссан-Максима, Фольксваген-Пасат, Тойота-Камрі та Шкода-СуперБ, на якій полюбляв їздити колишній перший заступник мера Віктор Калашник. Дані чотири авто пропонують чиновникам достойний рівень комфорту, але й в експлуатації виходять недешево. 

Якщо рахувати, то кожне авто обходиться міському бюджету в 165 тис. гривень на 1 рік.

Де зекономити? Під приціл потрапляють одразу "преміальна" четвірка виконкомівського автопарку. З чотирьох авто є доцільним залишити лише Шкоду-СуперБ, бо вона буде: 1) більш нова та сучасна; 2) має малий об'єм двигуна (1,8 літра проти 3 літрів Ніссана та 3,5 літрів Тойоти). Шкода потрібна Малецькому для офіційного статусу мера. 

Інші три авто для заступників мера доречно скоротити - це майже півмільйона гривень економії. Чи то Пелипенко, чи то Декусар з Проценком і Усановою можуть задовольнитися українськими "Деу-Сенс" на газобалонному обладнанні - не слід слугам територіальної громади так обтяжливо висіти на шиї у своїх виборців. В принципі, своїх колег по виконкому може підтримати віце-мер Дмитро Кравченко, у якого в гаражі має бути аж два японських кросовери "Міцубісі - Аутлендер".

На крайній випадок залишаються два Форди та 2 Шевролети, але й ті спокійно слід замінити на "Деу-Сенс" з газобалонним обладнанням. 

"Чому саме "Деу-Сенс?" -  запитаєте Ви. Тут усе просто. Причин декілька: 1) ці авто полюбляють таксисти, а вони точно знають, як зекономити; 2) авто є простим в оснащенні; 3) запчатини є відносно дешевими; 4) вага автомобілів є меншою за представлені в нашому огляді Форди, Шевроле, а тим паче - Тойоту та Ніссан. Менша вага - менші колеса та витрати пального - все просто. 

Як зекономити. Щоб їздити й надалі на вказаних авто, виконком проведе незабаром тендер, умови якого чиновники пропишуть під себе. Завдання для депутатів просте: прописати умови тендери під "Деу-Сенс", що на газу. Як наслідок, у березні може бути укладена угода не на 1,8 млн. гривень, а десь так на 1 млн. гривень. 

Куди подіти Ніссани, Тойоти, Форди та Фольксвагени. Їх доцільно продати - місту не потрібні активи, які потребують великих витрат. Настає час витрачати бюджетні кошти більш ефективно.

 

 

 

 

 

 

 

 

Теги: Економіка КременчукаПолітика КременчукаВіталій МалецькийБюджет КременчукаТендери Кременчука

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

У Кременчуцькій бібліотеці відбулася презентація нового роману братів Капранових. ФОТО 130 0
На День міста в Кременчуці відбувся цікавий концерт зоряного десанту. ФОТО 326 0
У Кременчуці відбувся прем’єрний спектакль «Sex за Законом, або Не Забудьте Розписатися». ФОТО 471 0