Новини з 1996 року

Залізничні вокзали можуть перетворитися на торгові центри

Ксенія Омельченко 26 травня 2017 17:17 868 0

Таку ідею запропонував голова правління "Укрзалізниці" Войцех Балчун у своєму інтерв'ю для biz.liga.net.

Контракт Балчуна закінчується 5 червня, тож журналісти вирішили дізнатися, що потрібно зробити для покращення послуг "Укрзалізниці". 

Читайте також: "Укрзалізниця" разом з китайцями загрожують створенню Крюківським вагонзаводом першого українського електровоза


За словами Войцеха Балчуна, Україна вже має конкретні досягнення у поліпшенні якості послуг залізниці.

- У цьому році плануємо вийти на прибуток у кілька сотень мільйонів гривень за міжнародними стандартами бухобліку, а в найближчі п'ять років - на річний чистий прибуток на рівні 15 млрд грн., - відзначив голова правління "Укрзалізниці".

За його словами, в Україні існує переконання, що на Заході є тільки скляні вокзали і їздять тільки супершвидкісні потяги. Але, з його досвіду, насправді все трохи по іншому. Часто наші вокзали виглядають набагато краще, ніж європейські. Такі ж, як і в нас, гуркотливі електрички їздять і у Франції, і в Німеччині, і в Словаччині.

Різко поліпшити стан залізниці, надати людям комфорт і європейський сервіс - це складний процес, тому що мова йде про тисячі вагонів і локомотивів, яким по 30-35 років.

- У найближчі 5 років ми придбаємо та модернізуємо 30% вантажних вагонів і оновимо 45% пасажирських - це надзвичайно амбітне завдання, яке потребує часу та великих грошей, - ділиться своїми планами управлінець.

Читайте також: Укрзалізниця: хочеш кращий сервіс - скажи вголос


Де будуть брати кошти?

- Зараз ми чекаємо рішення уряду, яке дозволить розпоряджатися нашим майном. Потім ми зможемо цим керувати і позбуватися від того, що нам не потрібно, але має цінність. За рахунок цього можна буде фінансувати наші інвестиції, - пояснює Войцех Балчун.

Так, ми говоримо про перетворення наших вокзалів у торгові центри. В Україні зробити це не так просто, як у Польщі. Тому що більшість вокзалів у великих містах - це пам'ятки архітектури.

Але ж є територія навколо них, яка може використовуватися спільно із зовнішніми партнерами, щоб, зберігаючи історичний характер будівель вокзалів, використовувати їх у комерційних цілях.

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

У кременчуцькому музеї відкрилася виставка, яку присвятили життю міста на Дніпрі. ФОТО 62 0
"Від минулого до майбутнього": у галереї Кременчука представили чудову виставку. ФОТО 120 0
Ритуальні маски та опудало риби-їжака. У Кременчуцькому музеї знайомлять з Ефіопією та Індонезією. ФОТО 330 0