Новини з 1996 року

Як українці купують в онлайні й з якими труднощами зіштовхуються? ІНФОГРАФІКА

Валерія Макряшина 05 січня 2018 09:25 582 0

Компанія Gemius провела дослідження ecommerce-сектора в Україні, зокрема – купівельних звичок інтернет-аудиторії в країні. Мета дослідження – дізнатися, які активності в секторі найпопулярніші, на які сайти ходять покупці, що і чому купують в онлайні, з якими труднощами стикаються.

За результатами дослідження, 55% опитаних у віці від 18 до 69 років здійснюють покупки на українських або зарубіжних сайтах. З них 47% купують в Україні, 23% – за кордоном. Більше половини порівнюють ціни на різних сайтах.

 

Більшість онлайн-покупців (тих, хто вказав, що робить покупки в інтернеті) використовують сайти інтернет-магазинів, також популярні сайти оголошень, ресурси для порівняння цін і сервіси продажу квитків. Тільки 20% відвідували сайти онлайн-аукціонів, 25% – сайти купонних знижок.

Основна причина, чому люди купують в інтернеті, –  низькі ціни, зручність і так простіше порівнювати пропозиції. Майже половина онлайн-покупців відзначили, що в інтернеті простіше знайти особливі або рідкісні товари й про ці товари простіше знайти інформацію.

 

 

Основні проблеми, з якими стикаються онлайн-покупці, – товар не відповідає очікуванням, про нього опублікована хибна інформація й у нього висока ціна доставки або ж доставка триває занадто довго. 25% стикалися з проблемами, що стосувалися повернення товару та гарантії.

 

Серед чинників, які могли б мотивувати користувачів частіше купувати в інтернеті, - зниження ціни на товар і доставку, знижки для онлайн-покупців, швидка доставка, безпечні способи оплати.

 

 

 

За інформацією з відкритих джерел

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись