Новини з 1996 року

Всього 955 підписів на сайті Президента за Крюківський міст. Мер Малецький навіть не нервує

Олександр Курилов 21 серпня 2019 12:20 238 0

У Кременчуці з його скаргами та наріканнями на незадовільний рух транспорту та незадовільний стан Крюківського мосту через Дніпро небайдужим жителям, які взялися за вирішення цієї проблеми, не щастить.

Не щастить, бо один із варіантів вирішення цієї проблеми – провести капітальний ремонт мосту, про що мешканці міста оприлюднили петицію на сайті Президента України й розпочали збір підписів під нею, – теж не просувається.

Однак якщо більшості в цій справі не щастить, то пощастить меншості. Тому ж міському голові Віталію Малецькому не доведеться червоніти, якщо його запитають, що саме він зробив?

Це кременчуцька петиція з проханням провести капітальний ремонт Крюківського мосту, оприлюднена на сайті Глави держави під номером 22/068662-еп та збір підписів під нею.

Щоб петиція стала дійсною, потрібно 25 тисяч підписів.

Але з 6-го по 22-е серпня її підписали лише 955 жителів міста й кількість нових підписів зменшилася до 5-ти в день.

Зрозуміло, що з такою швидкістю набрати необхідну кількість голосів навряд чи вийде.

Нинішня відмінність збору підписів під актуальною справою – одна.

Своє прохання кременчужани просувають на сайті Президента самі, без участі мера міста Віталія Малецького, його восьми заступників та депутатів міськради.

Також прохання мешканців Кременчука на сайті Президента не підтримав жоден відповідальний чиновник нашого міста, а їх у нашому міськвиконкомі та його підрозділах – понад 800.

У підсумку ж – маємо, що маємо.

Кременчуцьке питання на сайті Президента України необхідної кількості голосів, вочевидь, не набере, тож міському голові Малецькому не доведеться нічого пояснювати ні в адміністрації Президента, ні в уряді.

Зі свого боку кременчужанка Яна Коваль оприлюднила на своїй сторінці відповідь Укрзалізниці на її запит щодо можливості проведення капітального ремонту Крюківського мосту.

Їй відповіли: «Мостовий перехід через ріку Дніпро на 260/261 км перегону Кременчук-Крюків-на-Дніпрі знаходиться у задовільному технічному стані та забезпечує безперебійний рух авто та залізничного транспорту».

Інше – «конструкції залізничного проїзду мосту забезпечують пропуск усіх видів рухомого складу, які курсують на залізницях України.

Конструкції автопроїзду мосту запроектовані під автомобільне навантаження Н-10 і не розраховані на пропуск сучасного автомобільного навантаження, що спричиняє руйнування в першу чергу асфальтового покриття…»

Яким є підсумок усього - на це запитання кожен сам зможе відповісти.

І слід розуміти так, що мостову тему в Кременчуці закриють до 2020 року.

А вже на нових виборах міського голови Кременчука міський голова Малецький пояснюватиме, що капітальний ремонт мосту через Дніпро або будівництво нового – потрібне.

Бо це тема актуальна й люди проголосують за того, хто про це розповідатиме й нічого по суті не робитиме.

Останнє, про що слід додати, – вперше тему будівництва нового мостового переходу в Кременчуці поряд з існуючим порушив тодішній мер міста Іван Пономаренко.

І це було 28 років тому.

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись