Володимир Приходько, власник ПАТ «КВБЗ» - за збирання у Кременчуці американських тепловозів. І ось чому

Кременчуцька економіка якщо й почне своє зростання, аби досягти показника у 3 відсотки, то лише в серпні й аж ніяк не раніше.
А в серпні на ПАТ «КВБЗ» приїдуть американці й почнеться нова історія в житті підприємства міста – тут збиратимуть тепловози фірми «Дженерал Електрик».
І початок цього буде не дуже – лише 10 відсотків у цих 30-ти тепловозах буде українського, але це лише початок.
Про інше – зразка свого виробництва швидкісних «Тарпанів», власних дизель-потягів для перевезення пасажирів чи вантажних вагонів для Укрзалізниці - можна поки що забути.
Це Володимир Приходько, власник 70-и відсотків акцій Крюківського вагонобудівного заводу, відповів на запитання агентства «Ліга». Й з відповідей виходить таке.
Перше – в Кременчуці є проблеми з виробництвом вантажних вагонів. І такі вантажні вагони ПАТ «КВБЗ» сьогодні виробляє, але для підприємств, а не Укрзалізниці, у якої є свої вагонобудівні заводи.
Є сподівання, що Кременчук виграє тендер на виробництво 3000 вантажних вагонів, що проводить Європейський банк реконструкції та розвитку, але достеменно ми будемо знати про переможця лише в серпні.
У Крюківського вагонобудівного заводу є свій проект швидкісного потяга з назвою «Тарпан», однак, за словами Володимира Приходька, для експлуатації кременчуцьких "Тарпанів" в Україні мають бути криті залізничні вокзали, а їх обмаль.
Ще в кременчуцьких сподіваннях – цьогорічний тендер на виробництво 56 пасажирських вагонів, але в цьому тендері, результати якого ще не оголошено, є обмеження.
56 пасажирських вагонів мають бути виготовлені у 2018 році й це не просто проблематично, але дуже проблематично для будь-якого виробника.
Ну й головний сюрприз, тобто повідомлення від Володимира Приходька, – він веде сьогодні переговори з американською компанією Greenbrier, яка є одним з найбільших виробників вантажних вагонів.
Й ці американці в Європі купили, услід за польським заводом у Свидниці, ще й вагонобудівний завод у Румунії, й хочуть стати європейським оператором вантажних перевезень.
І тут зрозуміло, що в Кременчука є всі шанси долучитися, але як саме – шляхом продажу частини акцій, аби створення вантажних вагонів для Європи відбувалося в нашому місті – це запитання Володимир Приходько оминає.
Інше, що є сьогодні й про що власник ПАТ «КВБЗ» розповідає, – в нього складні стосунки з урядом й Укрзалізницею й саме через це навряд чи слід очікувати в Кременчуці складання електровозів.
Тобто цього року на ПАТ «КВБЗ» подій буде не дуже багато, але все одно вони будуть.
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись