Новини з 1996 року

Володимир Приходько, власник ПАТ «КВБЗ» - за збирання у Кременчуці американських тепловозів. І ось чому

Олександр Курилов 05 червня 2018 15:05 671 0

Кременчуцька економіка якщо й почне своє зростання, аби досягти показника у 3 відсотки, то лише в серпні й аж ніяк не раніше.

А в серпні на ПАТ «КВБЗ» приїдуть американці й почнеться нова історія в житті підприємства міста – тут збиратимуть тепловози фірми «Дженерал Електрик».

І початок цього буде не дуже – лише 10 відсотків у цих 30-ти тепловозах буде українського, але це лише початок.

Про інше – зразка свого виробництва  швидкісних «Тарпанів», власних дизель-потягів для перевезення пасажирів  чи вантажних  вагонів для Укрзалізниці - можна поки що забути.

Це Володимир Приходько, власник 70-и відсотків акцій Крюківського вагонобудівного заводу, відповів на запитання агентства «Ліга». Й з відповідей  виходить таке.

Перше – в Кременчуці є проблеми з виробництвом вантажних вагонів. І такі вантажні вагони ПАТ «КВБЗ» сьогодні виробляє, але для підприємств, а не Укрзалізниці, у якої є свої вагонобудівні заводи.

Є сподівання, що Кременчук виграє тендер на виробництво 3000 вантажних вагонів, що проводить  Європейський банк реконструкції та розвитку, але достеменно ми будемо знати про переможця лише в серпні.

У Крюківського вагонобудівного заводу є свій проект швидкісного потяга з назвою «Тарпан»,  однак, за словами Володимира Приходька, для експлуатації кременчуцьких "Тарпанів" в Україні мають бути криті залізничні вокзали, а їх обмаль.

Ще в кременчуцьких  сподіваннях – цьогорічний тендер на виробництво 56 пасажирських вагонів, але  в цьому тендері, результати якого ще не оголошено, є обмеження.

56 пасажирських вагонів мають бути виготовлені у 2018 році й це не просто проблематично, але дуже проблематично для будь-якого виробника.

Ну й головний сюрприз, тобто повідомлення від Володимира Приходька, – він веде сьогодні переговори з американською компанією  Greenbrier, яка є одним з найбільших виробників вантажних вагонів.

Й ці американці в Європі купили, услід за польським заводом у Свидниці, ще й  вагонобудівний завод у Румунії, й  хочуть стати європейським оператором вантажних перевезень.

І тут зрозуміло, що в Кременчука є всі шанси долучитися, але як саме – шляхом продажу частини акцій, аби створення вантажних вагонів для Європи відбувалося в нашому місті – це запитання Володимир Приходько оминає.

Інше, що є сьогодні й про що власник ПАТ «КВБЗ» розповідає, – в нього складні стосунки з урядом й Укрзалізницею й саме через це навряд чи слід очікувати в Кременчуці складання електровозів.

Тобто цього року на ПАТ «КВБЗ» подій буде не дуже багато, але все одно вони будуть.  

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись