Новини з 1996 року

Водії у соцмережах кажуть що силоміць в маршрутки нікого не тягнуть

Марина Баніт 30 січня 2017 18:23 366 0

«Ось за це вони хочуть підвищувати вартість проїзду?» - запитав автор посту на сторінці «Типовий Кременчук» та додав фото.

 

«Не через це, а через з/п водіям у 3200 грн. та через підвищення цін на запчастини й бензин. У нас є машина, але через якість доріг і дорогий ремонт після цих доріг доводиться ходити пішки. Зате корисно», - почали захищати перевізників.

«У Європі на великах літають давно) Мабуть, і нас вирішили привчити)» - коментували засмучені пасажири.

Ніхто з користувачів-пасажирів не вірив у наведену суму зарплати водіїв, тому писали: «Та ну ладно, у маршрутників з/п 3200 - і сміх і гріх, хоч би не писали таку маячню)»

«Силоміць у маршрутку не затягують. Не подобається - не їздіть», - відповідали високорозумні представники інтересів перевізників.

Досить влучно з цього приводу відповів  користувач: «Що означає силоміць не змушують їздити? А є вибір інших перевізників маршрутних таксі? Ви просто монополісти і користуєтеся цим. Зараз 4 гривні - сума проїзду взята зі стелі або як подавав товариш Кагал, що Ви возите 9 чоловік за день».

А ось користувач чи то на бездіяльність пасажирів скаржився, чи то на те, що вони взагалі скаржаться, дописав таке: «Забута річ - велосипед називається. Звичка українського суспільства - обурюватися на високу ціну і якість продукту, але все одно платити».

«Їздити на велосипеді Вас ніхто не змушує, а я збираюся їздити маршруткою, але не за ціною, яку дядько захотів поставити, а за ціною, яка відповідає витратам цієї маршрутки, але у нас, як завжди, 1 людина диктує ціни, до того ж необгрунтовано», - підмітив користувач про дійсно існуючу монополію.

«Можна посадити 1 людину на маршрут і покатати тиждень, хай порахує кількість людей, а потім і думати, підвищувати чи ні, але, на жаль, у нашої влади інші турботи - як собі премію виписати за прибирання снігу».

«А ось тут чоловік іще «контору спалив», розказуючи, що водії працюють по 17 годин: «Не пишіть маячню. Найбільший план у місті - це 550 грн., водій заробляє від 200 до 350, а буває, і 50 грн. за 17 годин роботи».

«Сумнівно, але навіть 350 грн. за день - це добре, люди і менше заробляють і несуть Вам», - відповів користувач.

А ще варто додати, що відомо, що усе, що лишається поза планом, водії беруть собі. Тож навіть за таких приблизних сум, здається, що хтось не складе собі ціну. 

Тож маємо приклад, як перевізники виборюють свої гроші та варто боротися за свої. Адже якщо  сім’я пасажирів складається з 3 людей, то подорожчання на 1 гривню виллється принаймні у 180 гривень з бюджету родини. А проїзд наразі за 4 гривні для такої сім’ї складає 720 гривень на місяць (по одному разу проїхати на день кожному протягом 30 днів).

То, може, варто б проекспериментувати та поборотися усім містом за права?

Цікаво, а що було б з перевізниками, якби усе місто за рекомендацією дописувача не користувалися маршрутками принаймні пару днів? Може, усе змінилося б і до думки кременчужан стали б дослухатися?

Може, дійсно, варто торгуватися?

 

Теги: Новини Кременчукаобговорення у соцмережах

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись