Вагонзавод розробив для ринку нову цистерну для перевезення палива

Про це повідомляє прес-служба підприємства.
Читайте також: Вагонзавод передав Укрзалізниці нові вагони-трансформери
20 грудня міжвідомча комісія на чолі з представником замовника ТОВ «Метінвест Інжиніринг» Андрієм Коншиним підписала акт приймальних випробувань дослідного зразка вагона-цистерни бункерного типу для перевезення пиловугільного палива моделі 19-7126 виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».
Нова розробка фахівців служби головного конструктора вантажного вагонобудування ПАТ «КВБЗ» призначена для перевезення пиловугільного палива з гравітаційним завантаженням через верхні завантажувальні люки на спеціальних навантажувальних пристроях і розвантаженням під тиском стисненого азоту 0,2 МПа через систему трубопроводів.
Читайте також: Кременчуцький поїзд "Тарпан" дістався польського Пшемишля. ФОТО+ВІДЕО
Вантажопідйомність – 63 тонни, номінальний обсяг кузова (посудини) – 110 куб. метрів. Вагон-цистерна оснащений великою кількістю спеціальних механізмів, контрольно-вимірювальних приладів, запобіжних пристроїв, які передбачають багатоступеневий захист, оскільки вагон працює під тиском і вважається обладнанням підвищеної небезпеки.
Модель 19-7126 розробили у рамках реалізації програми «Будівництво установки для вдування пиловугільного палива в доменні печі ПАТ «Азовсталь».
Основні користувачі цистерни – металургійні підприємства, що використовують пиловугільне паливо у технологічному процесі виробництва. Нова цистерна стала гідним поповненням номенклатури вантажних вагонів, що випускає ПАТ «КВБЗ».
Читайте також: Поїзд між Києвом та Кременчуком буде їхати через Олександрію. ГРАФІК+КАРТА
На сьогодні в дослідній експлуатації на металургійних комбінатах ім. Ілліча та «Азовсталі» знаходяться 8 таких вагонів.

Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись