Новини з 1996 року

Укрзалізниця тимчасово призупиняє послугу повернення квитків через інтернет

Марина Баніт 13 грудня 2017 16:14 109 0

Це треба мати на увазі, купуючи квиток на поїзд у святковий час.

«Укрзалізниця»  повідомляє, що з 12 грудня 2017 року тимчасово призупинено послугу повернення квитків через інтернет. Тимчасово, для попередження зловживань із квитками, оформленими через інтернет, їх повернення здійснюватиметься лише через залізничні каси.

На численні прохання пасажирів, таке рішення прийнято для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на потяги.

Аналіз, проведений спеціалістами "Укрзалізниці", показує, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу. Водночас, простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно в нічні години), що, так чи інакше, корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.

Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово й системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволення та нарікання громадян, котрі збираються подорожувати.

Для того, щоб унеможливити подібні зловживання, "Укрзалізниця" тимчасово призупиняє операцію повернення квитків через інтернет. Повернення коштів за посадочні документи, оформлені через інтернет, здійснюватиметься тільки в залізничних касах. Обмеження буде скасовано після закінчення новорічно-різдвяних перевезень.

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись