Новини з 1996 року

УКРАЇНСЬКІ САНКЦІЇ ПРОТИ РОСІЇ ДЛЯ КРЕМЕНЧУКА. ПРО КІОСКИ, ВАГОНИ І ТЕЛЕБАЧЕННЯ

Олександр Курилов 22 вересня 2015 15:25 1281 0

Від сьогоднішнього дня в Україні діють санкції. Останні стосуються Росії, Криму й присутності на нашій землі усіляких російських батальйонів з назвою «смерть», а самі санкції введені в дію рішенням СНБО та Указом Президента України.

Втім у самому документі є пункти, які стосуються й нашого міста. Таких рішень Президента України, які зачіпають Кременчук, – три.

Тож якщо першим рішенням блокуються активи одного з мешканців нашого міста, які підтримують «Новоросію», а всього таких кременчужан у нас офіційно три особи, то решта більш серйозно.

Бо інше – це блокування активів двох товариств: ПРАТ «Патріот» і ТОВ «МСЛ». Зрозуміло, що патріотизму тут ніякого немає, а мова про кіоски з продажу лотерей.

Останні аж ніяк не відносяться до держави, але більше є активами російського олігарха Фрідмана.  У Кременчуці таких кіосків 20 і на всі з них міська рада без жодних дебатів видала необхідні дозволи.

Втім чи постраждає Кременчук від такого – велике питання, тим більше, що жодного інтересу України в цих лотереях немає.

Інтерес непересічних громадян є в інших лотерейних білетах, які розповсюджуються  фірмою «УНЛ», що має безпосереднє відношення до бізнесу вищих чиновників.

Натомість щодо Кременчука - у додатку №2 до Президентського Указу найбільш цікавими є пункти 102 та 103, які забороняють на один рік діяльність ВАТ «Перша російська вантажна компанія» і ТОВ «Перша вантажна компанія в Україні».

Ці два пункти прийняті в тім числі на прохання голови спостережної ради ПАТ «КВБЗ», кременчужанина Володимира Приходька, які він оприлюднив зі своїми колегами у червні цього року й означають повну заборону використання вантажних вагонів з таким маркуванням в Україні.

Загалом цікаве питання для того ж керівника Кременчуцького ПАТ «Гірник» пана Федотова, який російськими вагонами відправляє свій щебінь до Росії. Інші його колеги – з Малокохнівського кар’єру теж у цьому списку, але які вантажні вагони вони будуть використовувати – безпосередньо РАО «РЖД» чи інші – поки що невідомо.

«Зрозуміло, що цим рішенням блокується робота російських транспортних операторів. Не всіх.  Але це не означає, що на їх місце прийде продукція ПАТ «КВБЗ». Уряд має замовити виробництво вантажних вагонів в українських виробників. Але все це робиться поступово, інакше ні на чому буде перевозити вантажі», - зазначив «Програмі плюс» керівник вагонобудівного заводу.

Останнє – це вже втрати морального плану, вагонобудівного заводу вони ніяк не стосуються і, як на репортера, невідомо з яким скрипом у зубах у міськвиконкомі Кременчука це переживуть.

Зокрема, наші чиновники не зможуть давати розширену інформацію російському «Лайфн-ньюз» з критикою громадськості, як це вони робили в часи Майдану. Причина -  перебування представників цієї російської телекомпанії спільно з 1-им російським телеканалом в Україні заборонено.

Втім платні репортери і платні репортажі – це вже інша опера.

Теги: ЕкономікаЕкономіка КременчукаПолітикаПолітика Кременчука

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

У Кременчуці відомий художник представив одразу 160 робіт: від смаколиків до філософії. ФОТОрепортаж 286 0
Кременчук став містом, в якому Україна та Казахстан міцно закріпили свої відносини. ФОТОрепортаж 613 0
Яким ти був, Кременчук? Фотографії старого міста, якого ми не знали. ФОТО 759 0