У стоматполіклініці не працює телефон реєстратури, але вирішувати цю проблему керівництво не бажає

Як повідомляють мешканці міста, в стоматологічній поліклініці на Київській не працює телефон реєстратури - 5-32-10. Виклики йдуть, але ніхто не відповідає.
Зателефонувавши на номер 5-33-62, секретар Коваль спочатку відповідає, що вона про проблему не знає, і у її вирішенні допомогти не може.
У службі допомоги мера кременчужанам спробували вирішити це питання. Та ж пані повідомила про те, що телефон реєстратури не працює і так буде до 30 числа. На питання, чи нададуть альтернативний вид зв'язку, секретар повідомила, що мешканці для запису повинні самі приходити в поліклініку.
На телефонний дзвінок кореспондента пані Коваль підтвердила інформацію і пояснила, що головний лікар у відпустці, а старший медпрацівник десь у справах. Отже питанням телефону немає кому зайнятися і до Нового року рішення не буде.
Тож у 2017 році стоматологічна поліклініка звела рівень обслуговування до первісного, як у старі часи. Тому мешканцям міста, щоб дізнатися про графік роботи чи іншу інформацію, треба йти, а не телефонувати. Працюючі люди повинні зайвий раз писати заяви про відсутність на роботі, щоб поставити питання реєстратору, а пенсіонери йти хтозна-куди, щоб тільки записатися чи дізнатися розклад.
Сподіваємося, що керівник галузі охорони здоров'я у місті Дмитро Петращук, якому щойно повідомили про дане питання, зможе вплинути на швидше вирішення такої досить неприємної незручності.
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись