У спортивних магазинах України з'явиться конкурент Nike і Adidas

Після досить неочікуваної новини про мережу "Billa" Асоціація Рітейлерів України потішила українців гарною новиною. У повідомленні зазначається, що MD Group виведе на український ринок один з найбільш технологічних брендів спортивного одягу – американський Under Armour.
Читайте також: Мережа супермаркетів "Billa" планує вийти з українського ринку
“Вихід в Україну одного з найпопулярніших на Заході брендів спортивного одягу – питання вирішене. Невідомими залишаються лише терміни й умови виведення бренду на український ринок”, – повідомляють в Асоціації Рітейлерів.
Інформацію про підготовку виведення бренду на український ринок підтвердили консультант з торгової нерухомості, топ-менеджер брокерської компанії, а також представник MD Group.
“Так, ми представлятимемо Under Armour, але поки не підписали всі документи, тому про подробиці співробітництва говорити рано”, – уточнюють у MD Group.
Опитані Асоціацією експерти вважають, що MD Group також розвиватиме Under Armour у форматі монобрендових магазинів.
“MD Group планують розвивати Under Armour у форматі монобрендових магазинів”, – повідомив директор департаменту торговельної нерухомості Colliers Ігор Заболоцький.
Довідка:
Under Armour – відносно молодий бренд, заснований американським футболістом Кевіном Планком у 1996 році.
У 2016 році Under Armour збільшив свій продаж на 22%, до 4,8 млрд доларів: в основному – за рахунок зростання продажу взуття на 50%. Підтримати темпи зростання компанії допомогла і експансія в країни Європи і Азії. Вже зараз Under Armour перегнав за продажем Adidas, поступаючись лише світовому лідеру спортивного одягу – Nike.
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись