Новини з 1996 року

У "Полтаваобленерго" збої - показники лічильників за жовтень не були внесені. Що робити?

Марина Баніт 25 листопад 2017 09:01 491 0

Кременчужани повідомляють про проблеми з показниками лічильників. Мова про повідомлення у Фейсбуці кременчужанина, який розповідає, що він повідомив показники лічильників, але їх змінили? в результаті чого він переплатив кошти.

«Навіщо передавати показання, якщо їх замість мене змінюють? Показання лічильника електроенергії не співпадають. Хто що може підказати? Таким чином показники були збільшені (перевищили пільгу та обраховані за іншим тарифом). Різниця виникає тільки по електроенергії. Я не просив передавати сам. Додали у програму, то приймайте мої показники».

Кременчужани почали повідомляти, що автор допису не єдиний:

«Паш - тільки пішки йти в обленерго. Ти не один.»

А ось при переході на сайт виявилося, Полтаваобленерго визнає, що в них є проблема і, більше того,  обіцяє виправити  незручності:

«Шановні споживачі електричної енергії!

У зв'язку із технічними збоями у програмному забезпеченні передані Вами покази лічильників станом на 01.11.2017 через Кол-центр та ІVR не були занесені на Ваші особові рахунки та не прийняті до розрахунку за жовтень місяць. 
Розрахунок обсягу електричної енергії на 01.11.2017 був виконаний по середньодобовому споживанню за попередній період.
На сьогоднішній день проблема усунена. На 01.12.2017 на підставі переданих показів буде проведено відповідне коригування обсягів та вартості спожитої електричної енергії.
Приносимо Вам свої вибачення за завдані незручності.»

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись