Новини з 1996 року

У мера Малецького хочуть заборонити рух великих вантажівок через Крюківський міст. Що це дає ?

Олександр Курилов 04 березня 2016 13:15 697 0

Відомий агітатор і прихильник міського голови  Віталія Малецького, працівник комунального підприємства «КТРК» й діджей Андрій Редькін  оприлюднив власну петицію, яка має продовжити життя міських дорогам.

Зміст пропозиції, яку пропонують втілити в життя міському голові Кременчука Малецькому, –  ввести заборону на рух великих вантажних автомобілів через Крюківський міст, який є частиною автодороги «Бориспіль-Дніпропетровськ».

На думку самого автора пропозиції, в такому випадку ватажні автомобілі можуть рухатися по цій же трасі, але через автодорогу, що на дамбі Кременчуцької ГЕС.

Свою петицію автор також розмістив у соціальних мережах, учасників яких запросив підписати його звернення.

Про що слід додати – мешканці міста таку пропозицію підписують, але тих, хто вірить, що ідею із забороною можна втілити в життя, – практично немає.

"Що заважає Світловодській міській владі прийняти таке ж рішення? -  запитує користувач Фейсбуку з ніком Lee Liroy і додає: – Кременчужани – не сепаратисти, аби відгороджуватися від сусідів".

Натомість кременчужанка Марина Орлова нагадує, що це вже все було, однак закінчилося лише хабарами, які стягували з водіїв працівники ДАІ.

«Я  вас прошу. Два роки тому ми робили акцію з цього приводу й там було таке. Водії фур платять ДАІ  по 100 гривень за кожну. За день через наш міст проїжджають по 100-120 великих автомобілів. Висновок – у кишенях  10-12 тисяч гривень щодня (хабарів під час заборони. – Авт.) А всі думають, де взяти гроші на новий міст? Так от вони де – в ДАІ», - зазначає кременчужанка.

Про що слід згадати – заборона на рух великовантажного транспорту через міст мерами нашого міста справді вводилося раніше.

Таку заборону оприлюднював міський голова Микола Глухов, однак у цьому випадку все завершилося виділенням коштів  на купівлю великих автомобільних ваг з міського бюджету.

(До речі, де ці ваги сьогодні - не знає ніхто.) Але тоді ж і колишній мер Світловодська оприлюднив заборону на рух вантажівок по дамбі Кременчуцької ГЕС з огляду на розбиту автодорогу.

Врешті–решт, це змагання -  як зупинити рух вантажівок - нічим не завершилося.

Щодо другої спроби, то її втілювали в життя за часів колишнього мера Бабаєва й тут уся справа теж завершилася плачевно – хабарами.

Що буде далі й чи має право міська влада перекривати міст через Дніпро для водіїв вантажних автомобілів?

На це запитання у кожного є своя відповідь. У перевізників, яких рішенням мера зупинятимуть, вона теж є. Врешті–решт, подати письмову заяву до суду через нанесені збитки може кожен.

Єдине, що й справді врятує в цій справі, так це заборона рухатися по автодорогах великим вантажним автомобілям взагалі.

Але така заборона може бути тільки вдень і її мають поширити рішенням уряду вже на всі шляхи, а не на Кременчуцький міст чи Світловодську дамбу.

 

 

 

Теги: Політика КременчукаЕкономіка КременчукаТранспорт Кременчука

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись