Новини з 1996 року

У місті – вагонні проблеми. Чому губернатор Полтавщини і мер Кременчука мовчать?

Олександр Курилов 17 березня 2017 13:59 1030 0

Кременчуцькі  перспективи здобути на тендері право на виготовлення 6-и регіональних дизель-поїздів і відповідно отримати виробниче замовлення більш ніж на мільярд гривень, а саме такий тендер оголошено Укрзалізницею, тануть, як сніг на сонці.

Тож іще вчора про таке заявляв голова спостережної ради  ПАТ «КВБЗ» Володимир Приходько, натомість нині  кременчуцький провал стає реальним, як ніколи. А що таке провал, можна буде побачити на роботі заводу й на зарплаті його працівників.

Це адміністрація ПАТ «Укрзалізниця» оприлюднила свою відповідь на аргументи наших вагонобудівників щодо зміни умов тендера з виготовлення дизель-потягів, інакше Кременчук одразу потрапляє у програшні умови.

І таких умов, критичних для кременчуцьких вагонобудівників, було три.

Перша – це термін виготовлення дизель-потягів. Зробити їх шість штук до кінця року на ПАТ «КВБЗ» не встигали.

Друга наша умова – це саме компонування вагонів дизель-потяга й у ПАТ «КВБЗ» немає такого досвіду, аби виготовити дизель-поїзд з двома силовими установками. Однак такий досвід є у поляків з фірми «PESO»

Ще наш головний кременчуцький аргумент – це сервісне обслуговування. Воно є у ПАТ «КВБЗ», але його немає у конкурентів, однак ця умова в тендері не врахована.

За тим, що відомо, – вже в Укрзалізниці дещо у  вимогах тендера й справді змінили, але головне, на чому наполягав Володимир Приходько, – дату виготовлення, а мова про кінець 2017 року, ніхто змінювати  не став.

За тим, що можна зрозуміти, – кременчуцькі вагонобудівники можуть розробити будь-яку схему дизель-потяга й можуть все це випустити, але для такого потрібен час. Більше часу, однак, ніхто не дає.

Якщо ж додати  вже іншу польську фірму, яка вибиває з ринку наш завод з пасажирськими вагонами,  й слід віддати належне – у поляків є те, чого немає у КВБЗ, й згадати про сумну долю тендерів з вантажним вагонобудуванням, то картина виходить дуже важка.

І підсумок тут – Кременчук пролетів з вантажними вагонами, у ПАТ «КВБЗ» є проблеми з термінами виготовлення пасажирських вагонів, а тепер ще й будуть проблеми з дизель-поїздами.

Що буде в результаті цілої низки нещасть для міських вагонобудівників – на це запитання відповідь є у всіх, і мова тут про економічні показники вже Кременчука.

Також мова про економічні показники Полтавщини, яка займає  далеко не перше, але  20-е місце в економічному розвитку України.

А от чому міський голова Кременчука  Віталій Малецький разом з головою Полтавської  обласної адміністрації Валерієм Головком та власником ПАТ Володимиром Приходьком не живуть у приймальні Прем’єра Гройсмана, аби знайти компромісний вихід з цієї проблеми,  - саме на це запитання й немає відповіді

На фото:  зеленого кольору  дизель-поїзд - виготовлений у Польщі. Синій – кременчуцький

Репортер дякує відомому кременчуцькому блогеру Сергію Коваленку за порушену проблему  https://serhiyko.info/archives/430

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись