Новини з 1996 року

У міськвиконкомі Кременчука повідомили про купівлю нової іграшки для закопування бюджетних коштів

Олександр Курилов 11 серпня 2018 09:16 580 0

Кременчуцькі чиновники повідомляють про успішне втілення в життя їхньої нової не надто розумної думки, що стосується купівлі за кредитні кошти дорожнього обладнання, що було у використанні.

І новий успіх у цій справі – для комунального підприємства «Шляхове ремонтно-будівельне управління» наші чиновники купили ще одну самохідну фрезу для зняття асфальту. Скільки за неї заплачено – не повідомляється.

Про те, що в нас - прогрес, учора прес-служба міськвиконкому повідомила двічі. Тож у мерії спочатку написали, що «Парк комунальної дорожньої техніки поповнився новою сучасною фрезою», а потім «На дороги Кременчука вийшла нова сучасна фреза».

Далі за планом і за кредитні кошти теж планується придбати новий асфальтоукладник і новий коток.

У підсумку ж ситуація з ремонтом доріг стає в нашому місті такою.

У Кременчуці з цього року працює один з найпотужніших асфальтових заводів України, на якому з успіхом могли б виробляти асфальт для будівництва та ремонту всіх доріг, що є на відстані 300 кілометрів.

Інше, що таких заводів достатньо й без нашого, а ціна асфальту на кременчуцькому – не така вже й приваблива.

Також у Кременчуці є вже дві фрези для зняття асфальту.

Для чого місту потрібні дві – знає лише міський голова Кременчука Віталій Малецький, який цю покупку благословив. І слід так думати, що одне таке надбання буде про запас.

Причина для такого висновку - доволі проста. Ось є Крюківський міст, де асфальт давно знято й поки що його не укладають, і ось є частина вулиці Мазепи, де асфальтове полотно теж уже знято, але його теж ніхто не укладає.

Однак тепер з купівлею ще однієї фрези таких вулиць без асфальту буде набагато більше. Й це не може не дивувати, бо питання буде лише одне: для чого знімати асфальт з доріг і його не укладати?

Зрозуміло, що ситуація виправиться вже після купівлі нового асфальтоукладника та нового котка.

Однак у цій справі є одне «але» - мова про гроші міського бюджету, виділені для ремонту доріг. А з грошима ситуація така.

Загальновідомо, що з наступного року Кременчук віддаватиме близько 60 мільйонів гривень щорічно по виплатах за кредити.

І стовідсотково ця сума зросте, бо міськвиконком візьме ще один, уже сьомий і дуже великий кредит для будівництва нової котельні в мікрорайоні Раківка. Й після цього обсяги щорічного повернення кредиту зростуть до 80 мільйонів гривень.

Виникає запитання: у міськвиконкомі Кременчука взагалі є хтось, хто б дивився за економікою міста, за виконанням бюджету й хто хоча б приблизно прогнозував, що буде далі?

Бо поки що видно лише одне – в нас буде купа техніки, яка стоятиме під парканом роками через дефіцит коштів.

І для чого нам найпотужніший в Україні асфальтовий завод, котки, фрези та асфальтоукладники, якщо в бюджеті для ремонту міських шляхів уже наступного року коштів для ремонту доріг буде значно менше й так 5 років поспіль?

Одне враження в цій справі, й це приватна думка, – хтось у Кременчуці в дитинстві таки не награвся в машинки та асфальтоукладники. А тепер усе, що втрачено в дитинстві в наших чиновників, компенсується за рахунок платників податків.

«Програма плюс» знає аргументи мера Малецького про те, що тепер КП «ШРБУ» зможе взяти участь у тендерах і працювати в інших містах України. Але що ми покажемо іншим? Що в Кременчуці два місяці стоїть міст через Дніпро без асфальту?

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись