Новини з 1996 року

Тролейбуси, куплені у кредит у першого заступника секретаря РНБОУ - будуть, Водіїв - не вистачатиме. Чому?

Марина Баніт 07 серпня 2017 13:05 1707 0

Тролейбусне управління повідомляє про завершення першого етапу тендера на закупівлю тролейбусів за кошти кредиту, наданого Європейським банком реконструкції і розвитку.

Право на поставки тролейбусів за погодженням банку отримав  Автоскладальний завод №1 «Богдан-Моторс».

 Після підписання документів буде затверджено контракт на поставку 35 одиниць 12-метрових та 5 одиниць – 18-метрових тролейбусів. Наступний крок – закупівля 10 тролейбусів з автономним живленням, якими перевозитимуть пасажирів на правий берег Дніпра.

Для роздумів: з кадрами будуть проблеми

Цікаво, що в тролейбусному управлінні наразі працюють 38 тролейбусів, які обслуговуються водіями з того кадрового складу, що є. Попри придбання нових тролейбусів, яких скоро привезуть ще 50, не вживаються серйозні  дії до підготовки нових кадрів – водіїв. Чому так - лишається загадкою, адже оголошений набір на навчання водіїв розрахований лише на 15 осіб, а не на 50.

Усе це наштовхує на думку, що міська влада не визначилася з кількістю старих тролейбусів, які спишуть. Чи будуть містом курсувати 88 електрозасобів пересування, чи зі старих 38 спишуть певну кількість і замінять новими – невідомо. Але при такому розвитку сценарію математика зійдеться: 15 нових водіїв вистачить на обслуговування перевезення пасажиропотоку на новеньких тролейбусах. А з перевезеннями у Крюків може не зростися. Але це тільки математика, яка поки що не сходиться.  

Для довідки:

Як відомо з відкритих джерел, раніше співвласником компанії «Богдан-Моторс» був Петро Порошенко, а тепер компанія належить його бізнес-партнеру Олегу Гладковському (Свинарчуку), першому заступнику секретаря РНБОУ.

 Звичайно, стає зрозуміло, чому кредитування купівлі тролейбусів іде як по маслу.  

Найбільшим постачальником автобусів і тролейбусів після Майдану став «Богдан». Після нього дилер білоруського МАЗу та львівський «Електрон».

Із 2014 року місцеві органи влади укладають угоди про закупівлю нових і тих, що були у використанні, автобусів і тролейбусів на величезні суми грошей.

У Кременчуці тривалий час тролейбусне управління йшло до занепаду. І тільки в останні роки влада перевершила всі сплески «ідей фікс». Було вирішено, що місту вкрай потрібне перевезення пасажирів тролейбусом по Крюкову та через Крюківський міст.

Отже, Кременчук вліз у кредитний борг заради купівлі у "Богдан-Моторс"  тролейбусів. Чи можна було вирішити питання придбання тролейбусів без кредиту і чи не підвищиться ціна на проїзд у тролейбусах – відомо. Ціни підвищуватимуться, бо кредит потрібно віддавати. Єдине, що тут залишається, - сподіватися, що у Європейському світовому банку, який дав нашому місту тролейбусний кредит, знають, що роблять.

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Посол Словаччини, модерн, романтика і містика: у Кременчуці відкрили Міжнародну виставку. ФОТОрепортаж 244 0
Різнокольорові голуби та пухнасті кошенята: у Кременчуці відбулася виставка домашніх тварин. ФОТО 644 0
Бонус від Кременчуцького льотного коледжу: захоплюючі польоти над Дніпром, які вразили містян. ФОТО 496 0