Новини з 1996 року

Свято! У Кременчуці відзначили 5-ту річницю швидкісного електропоїзда «Тарпан»

Валерія Макряшина 24 червня 2019 16:00 539 0

У ці дні виповнюється п’ять років, як швидкісні міжрегіональні двосистемні поїзди «Тарпан», створені й побудовані в Україні, на Крюківському вагонобудівному заводі, покинули корпус пасажирського вагонобудування, перетнули прохідну (як справжні вагонобудівники) і почали своє самостійне життя на залізниці.

Про це повідомляється на офіційному сайті Крюківського вагонобудівного заводу.

Події в червні 2014 року розвивалися так: 16 червня ЕКр1-001 виїхав до Києва, 19 червня вирушив його побратим ЕКр1-002. А 24 червня на залізничних вокзалах «Дарниця» і «Київ-пасажирський» за участю високих посадових осіб, керівників Укрзалізниці та КВБЗ відбулися урочистості з нагоди відправлення в перший рейс електропоїзда «Тарпан» ЕКр-1-001.

"Наш перший електропоїзд повіз пасажирів до Львова. Цього ж дня другий ЕКр-1-002 - поїхав в обкатний рейс на Одесу.

24 червня 2014 року Україна увійшла до складу менше  ніж 10 країн світу, які можуть створювати і випускати швидкісні двосистемні електропоїзди. Вони успішно здійснили й ті перші, й інші свої рейси. І ось уже п’ять років успішно трудяться на магістралях України.

П’ятирічна експлуатація показала, що український швидкісний двосистемний електропервісток вийшов вдалим. І це радує наші серця. У той же час гірко від того, що за п’ять років Укрзалізниця, яка гостро потребує сучасного рухомому складу, не замовила більше жодного швидкісного електропоїзда або хоча б міжрегіонального швидкісного поїзда локомотивної тяги, які за комфортом не відрізняються від електропоїздів. Вони створені в той же період, і тільки два таких поїзди поставлено УЗ", - йдеться в повідомленні. 

За інформацією заступника начальника відділу технічного сервісу управління якістю продукції КВБЗ Олександра Куценка, за п’ять років міжрегіональні швидкісні електропоїзди «Тарпан» наїздили разом понад 3 млн 457 тисяч кілометрів.

Станом на 24 червня поточного року ЕКр1-001 «намотав» 1 755 994 км, ЕКр1-002  - 1 701 208 км. Вони освоїли практично всі основні маршрути, на яких працюють поїзди Інтерсіті +. А саме: з Києва на Львів, Одесу, Запоріжжя, Дніпро, Харків, Кривий Ріг, Тернопіль. Були також експериментальні поїздки без пасажирів на Чоп, Мостиську, Ужгород, Костянтинівку.

 

 

За п’ять років два електропоїзди перевезли до місця призначення близько 2,2 млн пасажирів.

Також приємною новиною є те, що до 150-річчя КВБЗ готується до друку книга, яка розповість про історію створення цих потужних і красивих машин, про те, як вони виникли спочатку в головах своїх творців, потім - у кресленнях і нарешті стали реальністю. 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

У Кременчуці відомий художник представив одразу 160 робіт: від смаколиків до філософії. ФОТОрепортаж 467 0
Кременчук став містом, в якому Україна та Казахстан міцно закріпили свої відносини. ФОТОрепортаж 749 0
Яким ти був, Кременчук? Фотографії старого міста, якого ми не знали. ФОТО 927 0