Новини з 1996 року

Шоумен Редькін змушений відповісти за рекламу. Про політику, піар та справжню любов до Кременчука

Марина Баніт 05 грудня 2017 14:29 1661 0

Ой, лишенько! Втягнув міський голова відомого в місті віджея в дещо для нього далеке - підписав Редькіна на турботу про безхатченків. Цікаво, чи зрозумів Андрій, коли "підписувався" на це?

Хто такий Андрій Редькін? Це ведучій, діджей, віджей – "куди зашлють" і "де заплатять". Ось що важко сказати, так це що Андрій популярний, він - відомий. Редькін просто один у місті і при цьому наполегливий, поважає гроші, про що розповідав у блогерських інтерв’ю.

Сказати, що хтось фанатіє від Редькіна – обдурити читача. Але чому ж у місті Кременчуці з недавніх пір усі концерти веде саме він? Чому всі концерти переповнені обличчям Андрія?  В чому секрет? Секрет простий – політичний.

З огляду на все, що відбувається, можна зробити суто суб’єктивні припущення. Ймовірно, існує домовленість: Андрій на всіх заходах рекламує тільки все "профіолетове". Натомість, проведення всіх свят за кошт міського бюджету (і не тільки) віддається нікому іншому як Редькіну. Це лише припущення, але дуже схоже на правду.

Ось так і утворилася «громадська організація» «Ай лав Кременчук». Не може ж влада так відверто віддавати всі ласі шматки простому шоумену. Більш раціонально це виглядає як громадська організація.  Щоправда, по суті – це партія фіолетового кольору. А по документах – хтозна-що.

«Ай лаве» Кременчук навіть небо роздратували. Дикий день молоді і воплів діджея. ВІДЕО

Лідер цього руху чи громадської організації - шоумен. А лідер може привести тільки туди, куди сам іде.

Треба розуміти й те, що він піар-менеджер. До того ж, підпрацьовує  фотомоделлю. Він полюбляє тусовки, тусовки і ще раз тусовки.  Отже, всі його заходи - це шоу, видовищні шоу, музикальні шоу, ігрові шоу, соціальні шоу, презентаційні шоу, політичні шоу, тощо. Але всі ці шоу відбуваються під одну «дудку» і по бартеру – в обмін на гроші та на можливість одноосібно заполонити всі міські шоу як ведучий.

Щоб когось піарити, треба мати аудиторію з вільними вухами й очима. Редькін має цільову аудиторію – аполітичну молодь та членів їх сімей. Діти, захоплюються не так Андрієм, як концертами та програмами, які він проводить, і тим самим з'являється довіра до нього і в їхніх батьків.

Молодь можна "купити", просто кілька разів поставивши "добрячий музон" чи "катнувшись" на скейтах по місту. Ну, а якщо поставити перед підлітками стриптизерок прямо на безкоштовному концерті посеред відкритого неба – гарячі підлітки належатимуть Редькіну назавжди. А пан шоумен не бридує такими методами.

Фото: День молоді в Кременчуці, 2017 рік.

Потім достатньо меланхолійним голосом заявити на камеру, що "Кременчук для мене все" і рух " "Ай Лаве" усе робить своїми зусиллями".

Це ж дорослий дядько, молодіжний лідер, єдиний, хто оголених жінок замовляє на всіх, і йому для молодого покоління нічого не шкода – все ж за кошт кременчужан.

На жаль, молоді люди не запитають Редькіна, що він зробив реального для міста, окрім того, що привчив молодь довіряти піару замість дійсних справ.

При цьому трохи додається дії на психіку методами впливу на візуальну пам’ять. Для цього все, що в місті робиться, цілком безпідставно обліплюється наліпками з логотипом «Ай Лаве». Люди, не замислюючись, на підсвідомості отримують посил, що все, що коїться в місті – завдяки даній, як вони себе називають, громадській організації.

Між тим, фішка в тому, що сам міський голова заявляє де тільки можна, що "Ай Лаве" – це «другий логотип Кременчука».

На всіх бордах, на лавочках, майданчиках, на концертах, на подарункових пакетиках для закордонних гостей, на тротуарній плитці у придніпровському парку, на живих людях навіть – на всьому ліпиться цей символ. Виникає запитання: а чому міський голова не розміщує так активно по місту рекламу ГО «Єдність», ГО „Кременчуцька міська організація глухих”, ГО „Кременчуцька міська організація українського товариства мисливців і рибалок”, ГО «Кременчуцький автомотоклуб», ГО «Дніпровське козацтво», ГО «Громадський рух України «За право громадян на екологічну безпеку», «За чистий Кременчук», інших. Можна відкрити перелік громадських організації, яких сотні – обирай будь-яку.

Але, вибачте, яка вигода міському голові рекламувати ті організації, які не пропіарять нинішню владу, яка планує боротися за крісла в міськвиконкомі на наступні вибори? Та ніякої користі не буде від інших організацій! Навпаки, вони ще можуть розповісти про недоліки, які влада намагається приховати.

 А з «Ай Лаве» все зрозуміло – Редькін імітує громадський рух, який насправді є політично замовленою грандіозно-хитрою акцією. Влада отримує голоси довірливої частини населення, а Редькін стає кременчуцьким узурпатором сегменту шоу-бізнесу. Все, на чому можуть заробити шоумени, віддається йому. І варто віддати належне тому, хто вигадав таку назву «Ай лав Кременчук» і «Я люблю Кременчук». Така назва, яка є універсальною, може вводити в оману будь-кого, хто дійсно любить наше місто. Подумав, що любиш Кременчук, і на згадку спадає назойлива громадська організація.

Як так могло статися?

А ось прикрий випадок, який стався! Як уже прийнято, міський голова особисто дбає, щоб логотип «Ай Лаве» ліпили всюди. Тож наліпка з’явилася в дещо неочікуваному місці.

 Міський голова Віталій Малецький на апаратній нараді разом з відповідними службами презентував новий пункт обігріву для безхатченків. У порівнянні з тим, що було, новий пункт обігріву – це гордість міста. В нього вкладено півмільйона гривень.  Увага: пункт побудований тільки за гроші бюджету Кременчука. Але не біда...

На фото, яке представили, видніється табличка, котра "замовлена як брендування" і буде висіти на даному контейнері, щоб "відповідний контингент розумів, що це таке" (як пояснили на апаратній нараді). На ній слова «Пункт обігріву», знак поліції, ДСНС та, кого б ви думали? Логотип Редькіна «Ай Лаве»!

 

Саме Редькіна! Бо кого не спитаєш, ніхто не вважає себе членом громадської організації чи руху «Ай лаве». Зате всі знають що «Ай Лаве» – це Редькін.

За умовчуванням, представлений логотип на табличці може означати дві речі: або компанія отримала дозвіл на рекламу на цьому місці, або є серед організаторів даного заходу, підтримує його. З огляду на наявну інформацію, на табличці безкоштовна реклама, але надається в обмін на підтримку (як ця реклама задокументована - невідомо).

Зрозуміла тут роль поліції, яка безпосередньо буде охороняти порядок у даному місці. Працівники ДСНС присутні в контейнері цілодобово, вони будуть усим завідувати, підігрівати чай, видавати харчі... Кременчуцький виконком – це замовник даного заходу за кошти кременчужан - і це все теж зрозуміло. А що ж буде робити не звиклий до брудної роботи шоумен Редькін? Лідер руху зробив заявку на безпрецедентну для себе самого перемогу! Він хоче полюбити Кременчук до найпотаємніших його сегментів – до безхатченків. Чи то так міський голова його підставив? І тут варто поміркувати, що може зробити шоумен та фотомодель для тих, хто взимку гріється в таких пунктах?

А з іншого боку, чого так скептично ставитися до Андрія Редькіна? Може, людина вирішила сягнути більшого, ніж балакати на камеру та в мікрофон. Може, в нього в серці заболіло за долю безхатченків? Може, це зовсім не піар фіолетової команди? Ось візьме Андрій і організує куточок санітарії та гігієни для цих людей: помиє їх, підстриже, манікюр-педикюр зробить, може, щось віддасть зі своєї модної шафи безхатченкам, може, організує безкоштовну фотосесію для них, розвеселить файним "музоном" душу завжди хмільних осіб, можливо, стане другом комусь із них і, хто зна – може, допоможе хоча б комусь із них вийти з тривалого пікету?

Якщо турботливий лідер громадської організації зможе полюбити Кременчук разом із безхатченками, зможе хоча б один день на тиждень витрачати на них свій час у морози, то чому б і не повисіти таку рекламу на пункті обігріву? Чи громаді шкода?

 Тож мешканці міста з цікавістю чекають, як буде свою чергову безкоштовну рекламу відпрацьовувати лідер руху «Ай Лаве Кременчук». І місцян не цікавить варіант "сказати на камеру, яка влада хороша" і на цьому – «відпахав». Піаришся на безхатченках – допоможи їм, а не владі!

А піару багато… Наліпив "шарову" рекламу в парку - будь вдячний: відпрацюй прибиральником. Наліпив себе на пакетики – поклади в пакетик дарунок для гостей чи мешканців, прорекламувався на гойдалках – відремонтуй їх, рекламуєш себе на соціальних акціях – не отримуй гроші за це. Бартер – він таким має бути. А наліпок - ого-го скільки по місту з рекламою цієї політичної організації.

Наразі влада піарить ГО за те, що ГО піарить владу. При цьому весь піар відбувається за кошти кременчужан і руками кременчужан. Але всюди чомусь майорять наліпки «Ай лаве Кременчук». А хтось помітив, яке вдношення вони мають до того чи іншого місця або події? 

Але не варто бути скептиками і кричати "все пропало"! Бувають чудеса на світі. І в одинокі серця закрадаються добрі ідеї. Тож треба вірити… і ПО-СПРАВЖНЬОМУ ЛЮБИТИ КРЕМЕНЧУК! Тож, може, хоч тепер заживуть кременчуцькі безхатченки по-людськи? Отже, справжній зоряний час Андрія Редькіна настав...

Наразі не відомо, чим обернеться заява "Ай Лаве Кременчук" для нього самого. Але вже відомо, що Пережити цьогорічні холоди безпритульним допоможе група соціальних патрулів​ .

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Виставка Кременчуцької міської художньої школи: дивовижний творчий світ дітей. ФОТО 129 0
Чи щасливе число 13, розповіли учасниці гурту «НеАнгели» в Кременчуці. ФОТО 113 0
У Кременчуцькій бібліотеці відбулася презентація нового роману братів Капранових. ФОТО 145 0