Новини з 1996 року

Ремонт заради ремонту, або Як у Кременчуці з вересня дороги по-новому будуватимуть

Валерія Макряшина 11 червня 2019 10:50 390 0

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновило державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування.

Зокрема, була введена рекомендаційна вимога – застосовувати модифіковані бітуми при укладанні асфальтобетонного покриття на більшості автошляхів.

Це дороги І-ІІ категорій, а також інших категорій міжнародного й національного значення. Це ті дороги, яких повно в Полтавській області й які перероблятимуть уже з вересня, згідно з новими правилами. 

За підрахунками експертів, такі зміни дозволять до 20% підвищити строк служби доріг з асфальтобетонним покриттям, покращити їх міцність та надійність у цілому. За нашими підрахунками, дороги, що були за мільйони відремонтовані в Кременчуці та регіоні, - потребуватимуть нового ремонту, на який, звісно, необхідні гроші.

Згідно з нашими, діючими в Кременчуці, тарифами, ми, мешканці, всі не бідні й місто в нас забезпечене, тож питання про оплату повторного ремонту не виникатиме.  


Згідно зі змінами в ДБН, при розробленні проектної документації на будівництво автомобільних доріг І-ІІ категорії та автомобільних доріг інших категорій міжнародного та національного значення, при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, рекомендується передбачати дорожнє покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах, модифікованих полімерами або комплексом добавок, а верхнього шару основи дорожнього одягу – із асфальтобетону на модифікованих бітумах.

“Впроваджуємо вимоги, щоб нові українські дороги з асфальтобетону будувалися якісні та надійні. Рекомендована норма – проектувати траси із застосуванням модифікованих бітумів при укладанні двох верхніх шарів дорожнього покриття. Це дозволить зробити дороги більш міцними, довговічними і стійкими до перепадів температури, що для України є дуже актуально. Якщо сьогодні середній строк служби доріг складає близько 10 років, то завдяки цим змінам вони прослужать ще на 2-3 роки більше. При тому, що влаштування такого більш ефективного покриття на дорогах обійдеться до 10% дорожче”, – сказав заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Завдяки своїм фізичним властивостям вони не піддають руйнуванню дорожнє покриття під впливом різних температур, характеризуються високою тепло- та морозостійкістю, а також еластичністю.

Зміни в ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” розроблені ДП “ДерждорНДІ” та вступають у дію з 1 вересня.

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись