Передвиборчі обіцянки-цяцянки. Тема нового Крюківського мосту через Дніпро зникає ще на 4 роки

Тема нового Крюківського мосту через Дніпро, який планують збудувати то в самому нашому місті, то поза ним, на найближчі чотири роки зникне з медійного ефіру.
Зникне не тільки з ефіру кременчуцького, але й всеукраїнського теж.
Однак до самої теми – будівництва нового мосту через Дніпро (в Кременчуці чи поряд з ним) наше місто колись повернеться.
Й таке повернення станеться через чотири роки, коли буде новий парламент, але вже без «Слуг народу» яких потрібно гнати віниками.
Й це останні новини як кременчуцькі, так і всеукраїнські з теми будівництва мостів.
Загалом кременчуцькі передвиборчі мостові новини – обнадійливі.
Ось наш міський голова Віталій Малецький не так давно створив у міськвиконкомі спеціальну комісію з будівництва нового Крюківського мосту. ( Ремонту старого – не створював)
Й відомо, що цю комісію очолили наші «міцні господарники» - заступники мера Кременчука особисто й вочевидь ці вісім головних кадрів нашої мерії вже б мали будівництво розпочати самотужки й копати берег Дніпра лопатами.
Але – у нас нова, тридцятирічна чорна полоса з цим мостом.
Й це останні новини з сайту РБК, де повідомляють, що Україна випала з числа держав, в які китайські інвестори вкладатимуть кошти.
Причина за якої нам не бачити дешевих китайських кредитів – запорізька «Мотор Січ», акції якої Україна спочатку продавала, а потім відмовилася продавати китайським компаніям.
І цьому скандалу між іншим – вже три роки.
Й через це, як повідомляють в РБК, Україна потрапила в червону зону Китаю з її обмеженнями для бізнесу.
Останнє про що слід додати – це про те, що ситуація з цією справою просто непередбачена й зрозуміло, що за таких умов недорогих китайських кредитів на будівництво нового мосту ми точно не побачимо.
Тож гальмуємо до наступних виборів з новим Крюківським мостом через Дніпро й чекаємо – чим все завершиться.
Великий бігборд про місцеві вибори й про те, що нардеп Мовчан ( тобто, мер Кременчука Малецький) побудує нам новий міст через Дніпро знову втратив свою актуальність і надовго.
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись