Партія, членом якої є нардеп Шаповалов і мер Малецький, витратила $170 тисяч на піар і рекламу

Витрати українських політиків на рекламу в соцмережі Facebook з початку 2020 року і до кінця жовтня, коли в країні відбулися місцеві вибори, досягли $6,6 млн, йдеться в матеріалі руху "Чесно".
"$6600000 - витрати українських політиків у 2020 році на рекламу у Facebook. Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича", - повідомляється в дописі руху на сторінці у Facebook.
Політичну рекламу в цей період поширювали понад 4 500 сторінок у Facebook та на платформі Instagram.
За підрахунками, сторінка "Політична партія "За Майбутнє" очолює ТОП за витратами.
Від серпня до жовтня дана партія, членом якої є і нардеп Юрій Шаповалов і від якої висувався на місцевих виборах чинний міський голова Кременчука Віталій Малецький, витратила на самопіар і рекламу майже 170 тисяч доларів.
Партія "Слуга народу" посідає перше місце за сукупними витратами кількох різних сторінок цієї політичної сили або кандидатів від неї - $ 880 тис.
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись