Новини з 1996 року

Партія, членом якої є нардеп Шаповалов і мер Малецький, витратила $170 тисяч на піар і рекламу

Валерія Макряшина 18 листопад 2020 13:25 378 0

Витрати українських політиків на рекламу в соцмережі Facebook з початку 2020 року і до кінця жовтня, коли в країні відбулися місцеві вибори, досягли $6,6 млн, йдеться в матеріалі руху "Чесно".

"$6600000 - витрати українських політиків у 2020 році на рекламу у Facebook. Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича", - повідомляється в дописі руху на сторінці у Facebook.

Політичну рекламу в цей період поширювали понад 4 500 сторінок у Facebook та на платформі Instagram.

За підрахунками, сторінка "Політична партія "За Майбутнє" очолює ТОП за витратами.

Від серпня до жовтня дана партія, членом якої є і нардеп Юрій Шаповалов і від якої висувався на місцевих виборах чинний міський голова Кременчука Віталій Малецький, витратила на самопіар і рекламу майже 170 тисяч доларів. 

Партія "Слуга народу" посідає перше місце за сукупними витратами кількох різних сторінок цієї політичної сили або кандидатів від неї - $ 880 тис.

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Час згадати, якими були деякі куточки Кременчука на початку тисячоліття. ФОТО 1172 0
Без ярмарки, але з умовним концертом. У Кременчуці засяяла головна ялинка. ФОТОрепортаж 2171 0
У Кременчуці відомий художник представив одразу 160 робіт: від смаколиків до філософії. ФОТОрепортаж 2789 0