Новини з 1996 року

Останні новини України

pplus 21 березня 2019 07:10 161 0

Фальсифікат і контрабанда: що насправді купують українці

В Україні кожен другий продукт є контрабандним або фальсифікованим.

"У певних категоріях продуктів відсоток ще вищий. У середньому кожен другий продукт є проблемним", - сказав директор асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко, пише УНН.

За його словами, якість продуктів погіршилася через реформу. Так, у вересні 2014-го в Україні зруйнували систему захисту прав споживачів, санепідстанцію, фітосанітарію, ветсанітарію.

Кабмін має намір направляти вчителів української мови за кордон

Кабінет Міністрів пропонує Верховній Раді уповноважити Міносвіти і науки стверджувати вимоги до рівня володіння українською мовою як іноземною і порядок проведення усного іспиту з української мови для іноземців, інформує Ukr.Media.

Про це йдеться в законопроекті №10159, зареєстрованому в Раді 15 березня.

Порядок направлення педагогів за кордон та умови оплати їх праці затверджує Кабмін.

Відповідні зміни пропонується внести в законопроект "Про освіту".

Прийняття закону, крім того, унормує процедуру введення міжнародного іспиту з української мови як іноземної, а також дозволить Україні приєднатися до Асоціації укладачів мовних тестів Європи (Association of Language Testers in Europe, ALTE), що важливо для популяризації української мови.

Скільки сімей отримали гроші на няню?

З початку року в Україні діє урядова програма "Муніципальна няня". Щоправда, нею скористалися тільки 39 українських сімей. Ідеться про родини, які мають дітей до трьох років. Їм пропонують щомісяця виплачувати частину коштів на послуги муніципальної няні - 1626 грн, пише Сегодня.

Ця сума дорівнює прожитковому мінімуму на дітей віком до 6 років. Тому з липня компенсація зросте до 1699 грн, з грудня - до 1779 грн.

Насправді цієї суми не достатньо, щоб покрити хоча б половину витрат на няню. Сьогодні няні в середньому в Києві отримують 15 тис. грн за місяць.

Процедура отримання грошей складна. Батьки самостійно шукають няню, підписують з нею договір, несуть необхідні документи до відділів соцзахисту за місцем проживання. Крім того, няні, які оформлять ФОП, повинні будуть щомісяця платити 918 грн єдиного соціального внеску. Також додаткові 5% від доходів.

В аеропорту "Бориспіль" встановили автоматизовані кіоски самореєстрації від МАУ

Авіакомпанія МАУ запровадила автоматизовані кіоски самореєстрації на чартерні рейси, що відлітають з міжнародного аеропорту “Бориспіль”. Нововведення запрацювало вже з 20 березня.

Про це повідомляє прес-служба авіакомпанії на сторінці у Facebook.

Що для цього необхідно:

• Не раніше, ніж за 24 години до вильоту скористатися сайтом МАУ або мобільним додатком та отримати посадковий талон.

• Також процедуру реєстрації можна зробити в аеропорту. Там працюють п’ять кіосків самореєстрації.

• За шість годин до вильоту для вас починають працювати вісім кіосків самостійної реєстрації багажу.

Для реєстрації багажу необхідно:

• покласти валізу на ваги;

• відкрити посадковий талон та просканувати його;

• отримати з кіоску роздруковану багажну бирку, прикріпити її до валізи та покласти багаж на стрічку;

• після автоматичного сканування бирки отримати квитанцію з номером.

Підвищення тарифів на вантажоперевезення сприяє відходу клієнтів "Укрзалізниці"

Про це йдеться в матеріалі "Апострофа".

За даними Українського інституту майбутнього, за останні 5 років обсяги перевезення вантажів "Укрзалізницею" впали більш ніж на 100 млн тонн, або майже на 25%. Пов'язано це, звичайно ж, з російською агресією і втратою контролю як над низкою підприємств, так і залізничних шляхів. Однак не тільки. На думку експертів, вантажовідправники йдуть від "Укрзалізниці" багато в чому саме через високе і необґрунтоване зростання тарифів. Виходить замкнуте коло - підвищили тарифи, доходи зменшилися, а щоб компенсувати - знову підвищили тарифи...

"Я впевнений, що таке рішення (про підвищення тарифів. - Ред.) не є стратегічно правильним з точки зору самої "Укрзалізниці". Адже дивіться: тарифи знову підвищують, а що відбувається з обсягами промислових перевезень? Вони стагнують і навіть зменшуються. Таким чином, штучно підвищуючи тарифи, "Укрзалізниця" сприяє тому, що виробники шукають альтернативу, в тому числі - обирають для перевезень вантажів автомобільний транспорт. Простіше кажучи, в довгостроковій перспективі це веде до втрат самої "Укрзалізниці", - зазначив у коментарі "Апострофу" голова Комітету Верховної Ради з питань промислової політики і підприємництва, заступник Лідера РПЛ з економічної політики Віктор Галасюк.

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись