Новини з 1996 року

Немає трупів - немає оперативного реагування. Принцип роботи служби допомоги мера Кременчука

Марина Баніт 08 серпня 2017 14:01 1060 0

Хоча мова йшла лише про небезпечний турнік, який розташований біля будинку на вул. Чкалова, 9, багато одкровень отримала кореспондент "Програми Плюс" про принципи роботи місцевої влади.

Раніше "Програма Плюс" повідомляла про те, що доволі тривалий час біля будинку №9 по вулиці Чкалова за маленькими дітьми пильнує небезпечний турнік. Він, причаївшись, чекає своїх жертв. Турнік викорчували і поставили поруч, а хто й чому - люди не знають. Він тепер утворює небезпеку.

У даному дворі дуже багато дітей – від маленьких до підлітків. Двір утворюють чотири 9-поверхівки. Тому бувають вечори, коли тут гуляють кілька десятків дітей одночасно. Багато дітей самі лазять по турніку. Були випадки каліцтва.

Отже після виходу у світ статті минув тиждень. Ніяких дій – як стояв, так і стоїть.

Тож кореспонденту прийшлося зателефонувати за номером 1563 - у відділ оперативного контролю за станом у місті.

Розмова з оператором пройшла приблизно в такому порядку.

Кажу, що хотіла б поскаржитися на вищевикладене.

Жіночка почала розпитувати, кому належить даний будинок на вул. Чкалова, 9.

Пояснюю, що подробиці не з’ясовувала, мені байдуже, кому він належить, головне - повідомити про небезпеку. Вона продовжувала: «Якщо це «Місто для людей», то до них треба скаржитися, а якщо це ОСББ, то це вже не знаю, як.... Ви ж зрозумійте, важливо знати, чий будинок на вул. Чкалова, 9».

Тут я пояснила, що у дворі 4 багатоповерхівки.  До якої з них відноситься саме цей клаптик землі, де стояв турнік, – невідомо. Та і яка різниця, чиє воно, головне - терміново вжити дії та забрати турнік.

«Як це - яка різниця? А хто ж буде займатися цим? Треба з’ясувати. А чому ви не звернулися до балансоутримувача самі?» - продовжувала вона.

Тож пояснила, що я кореспондент і тому телефоную саме до вас, як до відділу з гучною назвою.

Питаю: а чому не можна приїхати й оперативно розібратися, відправити людей з УЖКГ, прибрати небезпеку, хоча б перемістити десь подалі від дітей?

«Та ви розумієте…» - хотіла вона щось знову казати, але довелося її перебити:

«Я розумію, що ви чекаєте, поки якась дитина уб’ється чи скалічиться, от тоді ви відреагуєте – і швидка приїде, і поліція, і мер примчить власноруч прибирати злощасний турнік»…

І поклала трубку, подякувавши, що прийняли звернення.

Минуло 3 дні. Сьогодні зателефонувала знову на 1563. Вже цього разу слухавку передали начальнику відділу оперативного контролю за станом у місті.

Пан Юрій Войтенко запитав, якої я хотіла б реакції, мовляв, вони просто приймають скарги і все необхідне вони зробили – передали вище для з’ясування, хто за той турнік відповідальний і хто має їхати його прибирати. А швидко реагують у поліції, в ДСНС, у швидкій та СБУ, а 1563 усе за інструкціями робить.

Нагадую йому, що вже три дні минуло, а небезпека стоїть на своєму місці.

Тож висловила своє обурення їхньою назвою: оперативність тут ні до чого, допомога від мера – теж.

Варто додати лише одне: службі 1563 треба було обрати простішу назву на кшталт: «Книга скарг і пропозицій» і в списку основних функцій зазначити:

«Надаємо психологічну допомогу та послуги з вислуховування наболілого. Реагування на скаргу не гарантуємо».

А то написане на сайті звучить так:

Основні завдання та функції Відділу оперативного контролю за станом у місті:

- взаємодія з органами місцевого самоврядування, державними органами влади, представницькими органами, а також підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян;
- отримання відповідної та достовірної інформації від підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності про стан органів і структур життєзабезпечення населення міста;
- здійснення контакту з населенням та підприємствами міста за допомогою телефонної і електронної мережі;
- залучення необхідних сил та засобів відповідних служб для відновлення системи життєзабезпечення населення міста;
- реєстрація звернень громадян, ведення їх обліку та проведення аналізу;
- постійний контроль за вирішенням питань населення міста у сфері їхньої життєдіяльності підприємствами, організаціями, установами, закладами;
- оперативне інформування населення про наявний стан у місті в разі погіршення системи життєзабезпечення та доведення інформації до відділу прес-служби виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області;
- розгляд листів, скарг, звернень, пропозицій громадян, підприємств, установ і організацій, сприяння у вирішенні порушених питань, ведення їх обліку та звітності в межах повноважень Відділу;
- надання методичної та консультативної допомоги заявникам у межах своїх повноважень.

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Кременчук став містом, в якому Україна та Казахстан міцно закріпили свої відносини. ФОТОрепортаж 428 0
Яким ти був, Кременчук? Фотографії старого міста, якого ми не знали. ФОТО 547 0
У Кременчуці Хеловін провели «з вітерцем», і дощ цьому аж ніяк не завадив. ФОТОрепортаж 1052 0