Новини з 1996 року

На Полтавщині троє школярів отруїлись снодійним препаратом

Валерія Макряшина 14 листопад 2017 11:47 147 0

Обставини отруєння встановлюють правоохоронці, наразі неповнолітні знаходяться у реанімації

Як повідомляє прес-служба Управління з питань цивільного захисту Полтавської ОДА, вчора, 13 листопада, до реанімаційного відділення міської клінічної лікарні Лубен госпіталізували трьох неповнолітніх.

Двоє 14-річних та 15-річний учні ЗОШ № 2 – мешканці Лубен та району. Медики діагностували дітям медикаментозне отруєння снодійним препаратом "Клозапін".

Наразі стан здоров'я хворих – середньої важкості.

Обставини отруєння встановлюють правоохоронці.

Нагадаємо, 11 листопада до чергової частини Козельщинського відділення поліції надійшов виклик про те, що троє неповнолітніх дітей потрапили до районної лікарні з сильним отруєнням. Прибувши на місце, правоохоронці встановили, що напередодні підлітки віком 13, 14 та 15 років вживали алкоголь, енергетичні напої та пігулки невідомого походження.

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись