Новини з 1996 року

На ПАТ «КВБЗ» святкують. Укрзалізниця розчарована. Війна за шість дизель-поїздів

Олександр Курилов 07 квітня 2017 15:36 567 0

Антимонопольний комітет України, який розглядав скаргу крюківських вагонобудівників, виніс рішення про необхідність змін у технічні умови технічної документації з виготовлення дизель-поїздів, тендер на які оголошено 7 березня. Однак сам тендер на купівлю цих дизель-поїздів Антимонопольний комітет скасовувати не став.

Це – центральні повідомлення з новин економічного життя України за сьогодні, де головна увага приділена тендеру на дизель-поїзди, загальна вартість яких – понад мільярд гривень.

Отже, твердження перше – Антимонопольний комітет визнав правоту кременчужан. Сам тендер, а мова йшла про дві головні речі – кількість дизельних установок у потягах і класність місць у вагонах, виписано під польського виробника - фірму  PESA. Таким були головні пункти скарги на тендер Укрзалізниці, яку наприкінці березня адміністрація ПАТ "КВБЗ" надіслала антимонопольникам.

Відповідно, Антимонопольний комітет на прохання наших вагонобудівників відреагував і висунув вимоги: спірні положення, на яких справедливо наголошують вагонобудівники Кременчука,  змінити.  

Друга точка зору – скарга КВБЗ у головному відхилена

Натомість в Укрзалізниці  вважають, що головного, що вимагала адміністрація ПАТ «КВБЗ», кременчужанам досягти не вдалося. Тендер не скасовано й він буде проведений

"У своїй скарзі КВБЗ вимагав призупинити процедуру закупівлі до винесення рішення за скаргою. Завод наполягав встановити порушення процедури закупівлі, яка, на його думку, полягає у внесенні до тендерної документації дискримінаційних вимог до учасників.  Також КВБЗ за результатами засідання вимагав відмінити процедуру закупівлі шести дизельних поїздів для перевезення пасажирів у приміському сполученні", - зазначено в офіційному коментарі  Укрзалізниці. Інше, про що говориться  у повідомленні, -  про непослідовність дій ПАТ «КВБЗ».

«З одного боку, завод у ЗМІ веде активну інформкампанію, звинувачуючи Укрзалізницю в тому, що вона не завантажує замовленнями українських виробників, з іншого - завод намагається заблокувати тендер на придбання дизель-поїздів, які сам він має можливість виготовляти» - така офіційна позиція другої сторони.

Про  підсумки

Отже, відомо, що зміни в тендер будуть внесені, й головні зауваження – дизель-поїзд має бути з одним двигуном чи двома - втратять свою важливість. Так само буде й з визначенням класності місць для сидіння.

Однак головне – дата виготовлення цих шести дизель-поїздів, а мова тут про кінець 2017 року – залишиться.

А терміни виробництва в цій суперечці теж важливі, бо виготовити їх на ПАТ «КВБЗ» за такий час просто не встигнуть.

Тож що буде далі – побачимо, й уже за десять днів стане відома офіційна позиція АМКУ, зокрема, які саме вимоги в тендери на купівлю дизель-поїздів потрібно буде змінити.

У підсумку ж це ніяк не вплине на сам тендер, який має відбутися 20 квітня, коли буде розкрито пропозиції можливих виконавців.

Втім «Програма плюс» стискує кулаки за ПАТ «КВБЗ» й вірить, що адміністрація цього підприємства та колектив зроблять у цій справі неможливе.  

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись