Новини з 1996 року

На ПАТ «КВБЗ» оприлюднили схему нового потягу метро. Схожа на китайську, але різниця є. Фото

Олександр Курилов 14 липня 2020 17:15 448 0

Адміністрація ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» оприлюднила свою відповідь стосовно скандалу між ПАТ "КВБЗ" та китайської CRRC стосовно того - чиї потяги метро мають працювати в метро Харкова.

Кременчуцькі аргументи - дизайнерська схема поїздів метро, які готові поставити для Харківського метрополітену.

Відповідну картинку (призначену меру Харкова Кернесу) і пояснення для неї оприлюднили на Крюківському вагонобудівному заводі.

Пояснення ж такі – крюківський потяг, який на малюнку, буде таким як і «китаєць» - суцільним, за схемою «труба» і без окремих вагонів. 

Решта з пояснень наступна.

Схема поїзда - 4 моторних + 1 причіпний безмоторний вагон;

Довжина поїзда - 96,8 м;

Конструкційна швидкість - 90 км/год;

Середнє прискорення поїзда, не менше - 1,2 м/с2;

Середнє уповільнення поїзда, не менше - 1,15 м/с2;

Призначений термін служби вагона - 40 років;

Загальна місткість поїзда (з урахуванням пасажирів, які стоять) - 1650 чол.;

Кількість спеціально обладнаних місць для людей з обмеженими можливостями (інвалідів на візках) - 2 місця;

Пересування пасажирів із вагона у вагон вільне – через герметичні переходи (поїзд-«труба»).

«ПАТ «КВБЗ» сподівається на те, що скарга, направлена в штаб-квартиру Європейського інвестиційного банку з приводу порушень виявлених у ході проведення тендеру буде розглянута, а рішення тендера переглянуто.

А інформація стосовно того, що китайська компанія CRRC має поїзд метро для України з більш сучасним зовнішнім виглядом та внутрішнім інтер’єром у порівнянні з конкурентами, викликає сумнів.

Тим більше що компанія CRRC, як відомо, не має досвіду постачання своєї продукції на території країн СНД», - таке пояснення від наших вагонобудівників, які поки що не оголошують про готовність зменшити вартість своїх потягів метро до тієї ж суми, за яку пропонують виготовити вісім таких потягів китайська CRRC…

А мова йшла з самого початку про те, що вартість вагонів метро запропонована китайським виробником на мільйон євро менша за ціну ПАТ «КВБЗ».

Останнє – це про те, що новий потяг метро, а це справді нова схема вагонів, поки що існує тільки на папері та в дизайнерських розробках. Втім на Крюківському вагонобудівному втілюють проекти в життя дуже швидко.

Фото дизайнерських розробок ПАТ "КВБЗ"

Фото потягу метро  CRRC

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Антирейтинг: місця у Кременчуці, де відпочивати — “не айс”. ФОТО 964 0
Чотири місця у Кременчуці, де можна відпочити. ФОТО 1799 0
Посол Словаччини, модерн, романтика і містика: у Кременчуці відкрили Міжнародну виставку. ФОТОрепортаж 829 0