Новини з 1996 року

На КВБЗ - гості. Підприємство урочисто передало Укрзалізниці 30 тепловозів General Electric

Валерія Макряшина 22 березня 2019 15:05 845 0

На Крюківський вагонобудівний завод завітали особливі гості. 

Сьогодні, 22 березня, на території КВБЗ відбулися урочистості з нагоди завершення першого етапу стратегічного співробітництва з компанією General Electric. У межах виконання контракту з Крюківського вагонзаводу в депо Укрзалізниці ось-ось відправлять останні 5 із 30 поставлених тепловозів General Electric.

 

 

З цього приводу на заході були присутні не тільки місцеві й столичні журналісти та голова наглядової ради ПАТ "КВБЗ" Володимир Приходько. До нашого міста також завітав міністр інфраструктури Володимир Омелян, голова правління УЗ Євген Кравцов та генеральний директор GE по країнах СНД, Європі, Ближньому Сходу та Північній Африці Гохан Байхан. 

 

 

Перед початком брифінгу вони разом оглянули готові до відправлення останні 5 локомотивів, зокрема пасажирські вагони, а також іншу продукцію Крюківського вагонобудівного заводу. 


Нагадаємо, в лютому 2018 року «Укрзалізниця» підписала з американською компанією General Electric рамкову угоду про поставки до 225 локомотивів з локалізацією виробництва в Україні до 40% на суму 1 мільярд доларів.

У рамках реалізації першого етапу угоди укладено договір купівлі-продажу між General Electric і «Укрексімбанком» на поставку наприкінці 2018 року і на початку 2019 року 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації виробництва в Україні 10%.

8 листопада «Укрзалізниця» випробувала перший тепловоз General Electric у складі вантажного потяга на ділянці Кременчук – Ромодан. Ціна купівлі 30 локомотивів General Electric держкомпанією «Укрзалізниця» - 4,68 мільйона доларів за одиницю.

 


 

 

Як заявив на брифінгу голова правління УЗ Євген Кравцов, сьогодні відбувся важливий етап не тільки для Укрзалізниці, а й для всієї України. 

"Сьогодні ми завершили перший етап цієї великої угоди й маємо перші 30 локомотивів, які вже курсують рейками України. Тільки за перші декілька місяців нові локомотиви General Electric зробили більше 4000 рейсів, при цьому перевезли більше 7,5 млн тонн вантажів. Навіть за перший рік ми очікуємо, що загальна економія тільки на паливі складатиме більше 100 млн гривень для УЗ. Це ті показники, до яких ми довго йшли, це та ефективність, яку ми маємо досягти в найближчі місяці..." - зазначив Євген Кравцов. 

Після загального привітання журналісти мали змогу поставити гостям важливі запитання. Зокрема, стосовно кількості передбачених для закупівлі на 2019 рік електровозів Володимир Омелян відповів, що цього року УЗ планує закупити ще 15 локомотивів. Втім, за його словами, їх може бути більше, все залежить від партнерів та зовнішнього фінансування. Також у планах - оновлення та придбання загалом близько 100 нових пасажирських вагонів. Крім того, як додав Володимир Омелян, будуть закуплятися й вантажні вагони. 

"Ми не збавляємо оборотів на шляху оновлення та модернізації української залізниці", - підсумував він.

Також було запитання стосовно того, скільки часу повинно пройти, щоб частка вітчизняних компонентів на американських локомотивах складала раніше зазначених 40%. 

"Що стосуєтся лінії локалізації, то більш правильно буде спитати в наших колег. Бо ми готові купляти на 100% український продукт, як тільки українські підприємства та їх міжнародні партнери будуть готові їх нам надати. 

З боку УЗ, як замовника, незважаючи на те, що ми не є виробником, але ми є надзвичайно патріотичним і державним підприємством, - була жорстка умова, що при постачанні нової техніки до Укрзалізниці там обов'язково має бути український елемент", - заявив Володимир Омелян.

Варто відмітити, що про 40% локалізації чиновники говорять обережно уже давно. Втім єдине, що вони повторюють, - для цього спочатку потрібно знайти надійних виробників на українському ринку.

 

 

Пілотний запуск локомотива General Electric

 

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись