Новини з 1996 року

Мобільні оператори визнали проблему 4-тижневої тарифікації

Валерія Макряшина 21 червня 2019 16:40 439 0

20 червня на засіданні Антимонопольного комітету представники мобільних операторів Київстар, Vodafone і lifecell визнали проблему з тарифікацією за 28-денний період замість помісячної.

«Кожен оператор визнав, що проблема справді є, і готовий її усувати. Однак не всі оператори хочуть прибирати 28-денний розрахунковий період – кажуть, окремим абонентам дуже до смаку такі тарифні плани, – але готові розробити альтернативні пропозиції для розрахункового періоду на місяць», – розповіла державна уповноважена АМКУ Марія Процишен.

За її словами, оператори, зокрема, готові в кожному тарифному плані вказувати вартість за один день користування тарифом, щоб користувачі могли порівняти.

Остаточне рішення в цій справі Антимонопольний комітет ухвалить 27 червня.

АМКУ порушив справу про недобросовісну конкуренцію проти трьох мобільних операторів у листопаді минулого року. Влітку 2018 року мобільні оператори перевели абонентів на 28-денну тарифікацію замість помісячної. В результаті абоненти платитимуть операторам не 12, а 13 разів на рік.

Перехід на «28-денний місяць» оператори пояснили інфляцією та водночас небажанням засмутити клієнтів прямим підвищенням тарифів.

Нагадаємо, з першого травня українські оператори зобов’язані надавати клієнтам послугу повного перенесення номера телефона включно з кодом у разі зміни оператора.

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись