Металурги України все ще воюють з ініціативою керівника ПАТ «КВБЗ» Приходька

Ініціатива керівника ПАТ «КВБЗ» Володимира Приходька щодо обмеження термінів використання вантажних вагонів, що дасть можливість терміново виготовляти нові вантажні вагони, застрягла в металургів.
Останні вимагають зупинити цю справу, хоч уже і є проект наказу по Міністерству інфраструктури.
Й про це повідомляють всеукраїнські ЗМІ.
Головними, хто протестує проти крюківських починань, є металурги України, серед яких – сусідній Полтавський ГЗК.
"Граничні строки спеціалізованих вантажних вагонів значно обмежуються. Це призведе до суттєвого скорочення їх кількості в період до 2028 р., в тому числі буде виведено з експлуатації 1620 одиниць обкатишовозів (34% доступного парку). А цей спеціалізований рухомий склад є гостродефіцитним. Важко поповнити баланс вагонів, що вибувають, через тривалий термін окупності та обмежений сегмент ринку, де такі вагони можуть бути використані", - пояснюють промисловці. Тож якщо у Володимира Приходька є асоціація транспортників, яка виступає за його ініціативи, то вже не транспортники з такими починаннями не погоджуються.
Далі ж слід сказати, що головним виробництвом на ПАТ «КВБЗ», як і раніше, сьогодні є вагони. Тож якщо мова про пасажирські вагони, то Володимир Приходько це питання вирішив – через бюджет, хоча незрозуміло, коли саме це буде, на підприємство повинні надходити кошти, а ПАТ «КВБЗ» має поступово виготовити 100 пасажирських вагонів.
Однак друга частина кременчуцького вагонного виробництва – вантажне вагонобудування сьогодні пробуксовує. Причина тут – відома. В Україні є стільки вантажних вагонів, що стільки їх просто не потрібно. Натомість намагання списувати старі вагони й виготовляти нові впираються в протести металургів, які не готові платити за цю послугу.
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись