Новини з 1996 року

Мер Малецький без звернень не зніматиме «ж..ну» кременчуцьку вуличну рекламу. І ось чому

26 травня 2018 09:58 685 0

У кременчуцькій рекламі, яка в нас розміщена по місту на великих білбордах і на якій показують практично оголені частини людського тіла, призначені для сидіння на унітазі, стільці, кріслі, - революція змісту.  Сама революція стосується не лише великих рекламних оголошень, зразка піди туди й купи ось те, але іншого.

Усе набагато глибше, бо відтепер кременчуцька реклама впевнено наближається у своїх сюжетах до  порнографії й зовсім скоро ми станемо свідками цього.

Це останній міський скандал, коли громадяни висловлюють своє обурення масовою рекламою, розміщеною в Кременчуці із зображенням частини тіла, якою традиційно наші чиновники й депутати міськради вмощуються на своїх стільцях під час засідань та зібрань у міськвиконкомі.

Сама реклама п’ятої точки людини говорить про Інтернет-послуги й  за тим, що нам показують, –  самі послуги, які нам ця фірма пропонує,  якраз  будуть відповідати намальованому.

Однак є інше. Це скарги кременчужанок, у яких їхні діти запитують: мамо, а  що це таке? А молоді кременчужанки не знають, що сказати дитині у відповідь.

Натомість громадяни висловлюють своє обурення «художнім змістом» того, що розміщено по всьому місту.

- Чому так і що ми хочемо показати нашим дітям, рекламуючи оголені частини людського тіла, на яких сидять? Має ж бути якась рада з дизайну.  І якщо нікому немає до цього діла,  коли ми побачимо на великих рекламних щитах кадри з порнографічних фільмів? - з такими запитаннями репортер «Програми плюс» звернувся до міського голови Віталія Малецького.

Пояснення міського голови з цього приводу – в усьому винні кременчуцькі рекламники, які розміщують те, що дітям і не тільки дітям, ніяк не поясниш.

Втім, на думку мера, вихід із цієї справи є. Для такого той, кому не подобається «ж…пна» реклама, має написати звернення до міського голови Кременчука і на звернення відреагують.

Слід додати про реакцію самих представників рекламного бізнесу на кременчуцьку «революцію» у рекламі. Той же Сергій Каптан, керівник рекламного агентства, що на вулиці Пугачова, зазначає, що він від розміщення цієї реклами відмовився.

Натомість його колега, перший віце-мер Кременчука Володимир Пелипенко, родина якого теж є власником рекламного бізнесу, вчинив навпаки й відтепер цю ж «ж…пну» рекламу можна побачити вже не тільки на великих білбордах, але й на зупинках громадського транспорту. Зокрема, на рекламних тумбах, які належать його родині.  

А от чому так – кожен сам знає відповідь.

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись