Мер Кременчука Малецький зацікавився чужими рекламними біг-бордами. Фірма «Алькорцентр» наполягає ?
Надалі міський голова Кременчука спрямує всю свою діяльність на зовнішній вигляд рекламних конструкцій на вулицях міста – великих щитів, на яких підприємці міста розміщують свою рекламу.
Про таку зміну уподобань мер міста заявив сьогодні на апаратній нараді у виконкомі.
«У місті 150 рекламних щитів, але тільки чотири з них у задовільному стані», - зазначив з цього приводу мер міста Віталій Малецький, який також висловив власні претензії до роботи управління з благоустрою, працівники якого готують питання розміщення реклами для затвердження на засіданні міськвиконкому.
За тим, що було оприлюднено, – це власне відповідь представника самого управління благоустрою виконкому. Її зміст – люди з цього підрозділу мерії звільнилися.
Інше - щодо підтверджень повідомлення міського голови, за яким практично всі, окрім чотирьох рекламних конструкцій, знаходяться в незадовільному стані.
Такого підтвердження міський голова не оприлюднив і жодного прикладу не навів.
Чому так – певно, самі власники біг-бордів знають краще, що й кому не подобається.
Однак, здається, тут причина дещо в іншому – справа розміщення реклами по місту – річ вигідна. А невдоволення мера Кременчука рекламними справами походить саме звідси.
Є ТОВ «Алькорцентр», яким офіційно керує дружина першого віце-мера пана Пелипенка, і є рекламні бетонні тумби на зупинках, які цій фірмі належать. От тільки реклами на цих тумбах – мінімум і грошей від такого - теж мінімум. Уся реклама – на великих щитах, а не там, де їй потрібно бути за градоначальницьким задумом. А це вже для бізнесу чиновників нашого міськвиконкому – погано.
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись