Новини з 1996 року

Маршрут № 17 продали, б\у маршрутки купили. КРЕМЕНЧУЦЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

Олександр Курилов 09 жовтня 2015 15:40 856 0

Надалі на маршруті № 17, директором якого є відомий керівник підприємства-перевізника «Євротранссервіс» Олег Кагал, пасажирів перевозитимуть європейськими «Мерседесами-спринтерами» «Сіті». Ці маршрутки мають двоє дверей і відносно призначені для перевезень людей по місту. Таких машин на цьому маршруті буде шість і до 15 грудня має з'явитися іще шість.

Але при цьому маршрут з новими маршрутками наші чиновники заберуть в Олега Кагала й віддадуть (продадуть) іншому перевізнику – підприємству «Авто експрес плюс», яке у місті передається з рук у руки і яке сьогодні очолює абсолютно нова людина в цьому бізнесі - Віталій Гетьман.

Це сьогодні на кінцевій зупинці 17-го маршруту, біля колишньої Морської школи, кременчуцьким репортерам показували нові імпортні маршрутні таксі, якими перевозять пасажирів.

Купували їх за кордоном і навіть не переробляли. Зрозуміло, що машини ці були у використанні й вартість кожної – приблизно 20 тисяч доларів США.

Загалом, транспорт – кращий, ніж просто «Мерседеси–спринтери», між сидінням яких двом пасажирам розійтися неможливо. Нові авто зроблені відносно по-людськи й нагадують наші мікроавтобуси «Дельфіни» та інші, які зібрані у Чернігові.

Репортера ж з огляду на те, що навіть керівник відділу транспорту міськвиконкому Руслан Івашина має власний бізнес -  маршрутні таксі (хоча вони не його й чиновник мерії тут виступає підставною особою для вищих чиновників мерії) зацікавило питання – чиї насправді ці нові мікроавтобуси, які показали сьогодні репортерам?

«Навряд чи гроші наших чиновників. Бізнес на перевезеннях сьогодні – це більше нерви, ніж прибутки. Машини ламаються, водії бувають нетверезі, запчастини дорогі, пальне дороге. Так що це не гроші зі сторони чи якісь інвестиції. То просто на 17-у маршруті напрягли власників існуючих автобусів, аби вони купили відносно нові. До речі, самі власники цих маршруток і сидять у них за кермом. А загалом, у будь-якому транспортному підприємстві Кременчука, окрім КТУ з тролейбусами, сьогодні немає свого транспорту. Всі ці маршрутки – підприємців, які об’єдналися й купили автомобілі, що були у використанні», - така розповідь від фахівців справи перевезень у  Кременчуці.  

 

Теги: Транспорт КременчукаЕкономіка Кременчука

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись