Новини з 1996 року

Малецький – не господарник, а Піддубна – пророк. У міськраді заявляють про провал мерських планів

Олександр Курилов 13 березня 2017 10:24 844 0

Знав, що говорить неправду, але обіцяв

Кременчуцький міський голова Віталій Малецький  знає, що забезпечити транспортне сполучення  між Крюковом та Кременчуком за рахунок купівлі тролейбусів у кредит,  неможливо в принципі.  Відповідно, обіцяний мером нашого міста позитив від такого сполучення стане  для мешканців  Кременчука  каретою з казки про Попелюшку, яка опівночі перетворюється на гарбуз.

Це депутати Кременчуцької міської  ради, які в Інтернеті на своєму сайті  розповідають  про власні успіхи у вирішенні міських проблем,  оприлюднили нове бачення справи із взяттям 8 мільйонів євро в кредит  для купівлі 50 тролейбусів.

Головний лейтмотив заяви – "ми не знали й нічого не питали,  а міський голова Кременчука Віталій Малецький нічого не розповідав".

За тим, що було відомо раніше, – мова про десять  нових тролейбусів, які нібито можуть  проїжджати по  Крюківському мосту через Дніпро за рахунок акумуляторів.

Однак уже відомо, що потужності акумуляторів для переїзду через наш  міст не вистачить. Його довжина разом з під’їзними шляхами більша, ніж один кілометр, на що розраховані тролейбуси   марки Т170117 або Т70116  виробництва Луцького автозаводу,  що належить корпорації «Богдан».

Втім є й інше – якщо такий тролейбус на автономному ходу запустити через міст, то акумуляторна швидкість  рогатого  виробу «Богдана» (тролейбуса)  складе не більше 10 кілометрів на годину. А це означає лише одне – параліч руху транспорту  на Крюківському мосту й затори на  не одну годину.  Тобто якщо йти  пішки  по мосту, то це буде швидше, ніж їхати тролейбусом і не доїхати.

Про що слід додати – так це інша обіцянка мера Кременчука, за якою у Крюків їздитимуть тролейбуси  з дизельними електрогенераторами.  І такий тролейбус в Україні є у Рівному. Однак більше їх не випускають, бо в такому випадку  простіше й дешевше використовувати  прості автобуси.

І що тепер робити?

А це друге питання, на яке депутати міськради відповісти поки що не можуть.  «Як виходити з цієї ситуації і долати відстань через міст більшу, ніж 1 кілометр, тепер доведеться добре подумати, бо процес уже, напевно, не спинити – кредит підписаний, замовлення розміщене й гроші отримані», - зазначено у повідомленні.

Інше  тут – нарікання, що депутатам не розповіли про технічні характеристики майбутнього кредитного придбання.

«Щодо невідповідності тролейбусів з автономним ходом виробництва ПАТ “Богдан” заявленим вимогам депутат Піддубна висловила думку, що мер Малецький знав про це заздалегідь, тому і приховував довгий час усі подробиці угоди з ЄБРР, відволікаючи увагу громадськості від вивчення інших питань, у тому числі й технічних. Також пані депутатка наполягає на невідповідності своїй посаді керівника КТУ пана Вертюха, який або навіть не спромігся вивчити технічні характеристики тролейбусів, або прикриває сумнівні оборудки мера Малецького і нардепа Шаповалова»,  - повідомляється на депутатському сайті  http://deputat-kremen.pl.ua

Про що не розповідають депутати  – так це про почуття  банкірів з ЄББР,  які  дозвіл на тролейбусний кредит нашому місту дали, однак уже в самому Кременчуці раптом виникли проблеми, які, без сумніву, вплинуть на можливість повернення кредитних коштів.

А от чому їх не передбачили і як збираються все вирішувати – на це запитання поки що наші градоначальники не відповідають.

На фото - директор КП "Кременчуцьке тролейбусне управління" Олександр Вертюх.

P.S. Про що слід додати - аби висвітлити всі точки зору - на сайті "Богдану" повідомляється про автономний хід тролейбуса до20 кілометрів, як додаткова опція. Гірше, що таких прикладів з автономним ходом є лише один - це тролейбуси у столиці, які можуть їхати без електрики, але на відстань не більше одного кілометра.  Куди зникли інші  19 кілометрів - виробник тролейбусів не пояснює

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись