Новини з 1996 року

Кременчуцьке депо розформують. Провідників звільнять. Далі по рейках тільки пішки?

Олександр Курилов 07 листопад 2016 17:21 1524 0

Залізничний вокзал залишать, депо приберуть

Кременчуцьке депо – найбільш корумповане в Україні. Потяг «Кременчук-Бахмач», існування якого припинили в Укрзалізниці й на місце якого поставили «новітній рейс «Кременчук-Київ», очолював всеукраїнський рейтинг з перевезення «зайців».

А останньою краплею для керівництва «Укрзалізниці», де нині вирішують долю кременчуцьких пасажирських перевезень залізницею, став конфлікт у потязі «Бурти-Недогарки», який обслуговують кременчуцькі провідники.

Це у соціальній мережі на сторінці «Громадський контроль Укрзалізниці», яку ведуть працівники відомства, обговорюється доля перевезень пасажирів залізницею у нашому місті.

І перше від представників відомства, які називають себе громадським контролем, - для нашого міста шукають варіанти. Ще пояснення – на тему найбільш «рейтингового» потяга на Бахмач.

"З потягом Кременчук–Бахмач давно треба було щось робити. Цей поїзд багато років поспіль очолював рейтинг найбільш зайцевозних потягів України. А кременчуцьке депо – найбільш корумповане в країні. Останньою краплею терпіння був конфлікт громадських активістів з провідниками, які перевозили безквиткових пасажирів на рейсах Бурти–Недогарки, і після зауважень, користуючись особистими зв’язками, натравили на нас міліцію»,  - зазначають автори сторінки залізничного контролю  й попереджують про те, що у Кременчуці буде далі.

Кременчуцьких пасажирів ніхто не слухатиме

А далі – після такого випадку з провідниками, які мають видавати пасажирам квитки,  й активістами, які дивляться за діяльністю й ефективністю залізниці, у Кременчуці буде справжня залізнична революція. При цьому – на мешканців нашого міста у цих реформах не зважатимуть.

«Ми не шукаємо розуміння, — зрозуміло, що серед обурених пасажирів ми його не знайдемо. Але якщо ми не оптимізуємо найгірше депо Кременчук з усім цим цинізмом, якому немає рівних в країні, із найгіршими показниками трудової дисципліни, то про подальші рішучі реформи можна буде забути. Тим більше, що кременчуцька опозиція в соцмережах лише генерує ненависть, а нормальних рецептів, як оздоровити кременчуцький вузол, — не дають», - така відповідь на очікування мешканців міста у залізничній революції місцевого транспортного вузла.

Сполучення з Києвом Кременчуку повернуть. Але яке?

І це останнє, що розповідають нам зі столиці відповідальні чиновники.

І мова тут про  потяг «Київ - Кременчук», який на прохання громадян зроблять уже не дев’ятигодинним, а подорож до столиці потягом займатиме лише сім годин.

Тож у розкладі руху  потяга на Київ будуть нові зміни. А за ними – до столиці доведеться їхати через Знам’янку, де кременчуцькі вагони  причіплятимуть до потяга «Кропивницький – Київ», який їде до столиці шість годин. Ще годину доведеться витратити на проїзд до Знам'янки.

Єдине, що у цьому потязі й цих кременчуцьких вагонах уже не буде провідників з нашого міста. Рейс до Києва буде нічним, щоб  потяг формувався на вокзалі «Київ–Пасажирський» і щоб у подальшому «не зв’язуватися з кременчуцькими наскрізь гнилими кадрами».

І про завершення

А воно є таким. Добре, що у столиці пасажирам  Кременчука пояснюють, що саме відбувається. Але це пояснення, після якого може нічого й не бути.

Однак на сайті Кабміну є петиція про повернення зручного потяга «Кременчук-Київ»  https://petition.kmu.gov.ua/kmu/Petition/View/726  і її потрібно підписувати. Бо те, що нам дали сьогодні – 9-годинний рейс у Київ при відстані 330 кілометрів, залишиться назавжди. Бо, як свідчить практика, не буває нічого більш довговічного, ніж тимчасове.

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись