Новини з 1996 року

Кременчуцькі підприємства відзвітували про виробництво у 2018-му. Економіка росте, зарплата сохне?

Олександр Курилов 18 грудня 2018 17:21 599 0

Кременчуцькі заводи таки витягнуть економіку Полтавщини на найвищі показники в Україні, але рівень заробітної плати в нашому місті до всеукраїнського – не дотягне.

Про це йдеться в останньому звіті управління економіки міськвиконкому щодо роботи промислових підприємств Кременчука за 11 місяців 2018 року.

І головним локомотивом економіки нашого міста в цьому році залишиться Кременчуцький вагонобудівний завод.

Мова тут про збільшення промислових показників на ПАТ «КВБЗ» на 90,5 відсотка з початку року. Такого вдалося досягти за рахунок збільшення виробництва вантажних вагонів і випуску локомотивів «Дженерал електрик».

А вже у 2019 році справи на Крюківському вагонобудівному заводі гіршими не будуть.

За попередніми планами Укрзалізниці, наступного року на ПАТ «КВБЗ»  зберуть 15 американських тепловозів та планують випустити ще 46 пасажирських вагонів.

Якщо ж в Укрзалізниці не забудуть про своє замовлення шести дизель-потягів, які мають виготовити на вагонобудівному наступного року, то  все буде ідеально.

Наступний у переліку  кращих кременчуцьких підприємств 2018 року – Кременчуцький сталеливарний завод, де звітують про збільшення обсягів виробництва на 82 відсотки – до 23 тисяч тонн.

Однак уже у 2019 році це зростання, вочевидь, припиниться. Як повідомляють в Укрзалізниці, на її заводах заплановано випустити лише 3650 піввагонів та модернізувати ще сім тисяч вантажних вагонів, що не набагато більше цьогорічних показників. Усе це буде проводитися із заміною вагонних рам та балок, які виробляють у нашому місті на ПАТ «КСЗ».

ПАТ «Кредмаш» - третій кременчуцький рекордсмен, де у 2018 році таки вдалося знайти нове рішення проблеми підвищення  ефективності виробництва. Й мова тут не стільки про великі асфальтозмішувальні заводи, яких з початку року випущено 51 штуку (збільшення 8,5%), як про новий напрямок – виробництво техніки з ремонту доріг для комунальників, чого раніше не було.

Також тягне економіку Кременчука вперед Кременчуцький завод технічного вуглецю та два кар’єри – "Кварц" і Малокохнівський.

Решта - про відстаючих у 2018 році.

Серед таких – Кременчуцький колісний завод зі зменшенням показників виробництва у 33 відсотки й відсутність перспектив на покращення, що можна зрозуміти зі списку дилерів ПАТ «КрКЗ», перелік яких обмежено тільки країнами колишнього СНД.

Ще в переліку останніх – кременчуцька швейна промисловість, де фіксують проблеми з кадрами, та Кременчуцький хлібозавод, який опинився під тиском конкурентів.

У справі кременчуцької економіки є інший бік медалі. Й мова тут про розмір заробітної плати в нашому місті та вільні вакансії на підприємствах, з чого можна робити прості висновки.

Перше – відкриття додаткових вакансій і створення в Кременчуці високооплачуваних робочих місць не планується. Наш максимум сьогодні – це пошуки міським центром зайнятості поштарів, які б погодилися працювати на неповну ставку.

Щодо виробничих професій, то тут теж без змін. 

Уже на інших сайтах, на яких оприлюднюються вакансії, можна побачити, що токарю на підприємствах міста (не всіх) пропонують 15 тисяч гривень зарплати, слюсарю  – 10 тисяч гривень, що, в принципі, й було всередині літа цього року.

Натомість контролеру з якості на ПАТ «КСЗ» пропонують 5 тисяч гривень. Ще можна піти працювати помічником машиніста тепловоза за 5219 гривень щомісяця.

Але як довго працюватиме помічник машиніста за таку зарплату?

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Подорож у минуле Кременчука: яким було наше місто на початку цього тисячоліття? ФОТО 175 0
Зі смолоскипами та з Україною в серці: у Кременчуці відбувся святковий автопробіг. ФОТОрепортаж 572 0
Кременчужанам нагадали про подвиг ветеранів, які боролися за наше місто проти нацистів. ФОТОрепортаж 1310 0