Новини з 1996 року

Кременчук прикрашатимуть новими пасажирськими вагонами? Укрзалізниця з привітом до КВБЗ

Олександр Курилов 17 липня 2019 18:18 379 0

В адміністрації ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», яка пішла в судову суперечку з Укрзалізницею,  не залишиться іншого виходу, ніж прикрашати Кременчук виготовленими цього року на підприємстві новими пасажирськими вагонами.

І тридцять таких, які нині стоять на заводі, можна буде порозставляти в різних місцях, щоб Кременчук нарешті отримав привабливий вигляд.

Це керівництво Укрзалізниці оприлюднило другу відповідь на заяву «Крюківського вагонобудівного заводу», де адміністрація кременчуцького підприємства повідомляє, що подала в Господарський суд позов з вимогою заплатити за виготовлені у відповідності до договору із залізницею нові пасажирські вагони 1,4 мільярда гривень.

Мова про раніше затверджене замовлення на 54 пасажирських вагонів, які мали бути поставлені до кінця цього року.

Тож якщо за першою відповіддю Укрзалізниця обіцяла заплатити лише за 10 вагонів, які увійшли у фінансовий план, і ще за 10 уже після того, як новий уряд відкорегує цей же фінансовий план, тобто невідомо коли, то нині в залізничників нові претензії до ПАТ «КВБЗ».

Це нарікання на роботу двох швидкісних потягів, виготовлених у Кременчуці, де в одному випадку  закидають «неможливість використання тягових характеристик», а в іншому – погану роботу системи кондиціювання повітря.

І оприлюднений натяк у цьому випадку дуже прозорий – у корейських Хюндаях таких проблем немає.

Звісно, можна було б відповісти, що взимку кременчуцькі швидкісні поїзди в степах не застряють, на відміну від швидкісних східних потягів, але це не вирішує проблеми.

А вона така.

ПАТ «Кременчуцький колісний завод» після останніх виборів Президента залишився без політичної підтримки, яка й так була не дуже, а тепер стала ніякою.

Далі ж залишки цієї підтримки в уряді зникнуть остаточно після парламентських виборів. Натомість на цих парламентських виборах, які відбудуться 21 липня, виграють конкуренти крюків'ян з того ж Дніпра, які об’єднані як не у свою співаючу партію, так в інші.

І що в цьому випадку робитиме керівник ПАТ «КВБЗ» Володимир Приходько, якому з Укрзалізниці вже заявляють, щоб кременчужани самостійно, без підтримки Міністерства закордонних справ, самі вирішували свої проблеми з тим же виробництвом пасажирських вагонів для залізниць Європи?

Слід сказати, що Володимир Приходько у своєму інтерв’ю для «Ліги» передбачив для Крюківського вагонобудівного заводу у 2020-му році  серйозне падіння обсягів виробництва.

Однак, здається, все буде набагато гірше й справа наступним роком не обійдеться.

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись