Новини з 1996 року

Кременчужани скаржаться на відсутність лікарів. Обговорення у соцмережах

Ксенія Омельченко 02 листопад 2016 12:31 681 0

 31 жовтня у одній зі спільнот соцмережі "ВКонтакте" з'явилося повідомлення, точніше скарга, на 2 міську поліклініку, що знаходиться за адресою: вул. Генерала Манагарова, 7.
У повідомленні жінка розповідає, що вона з дитиною поїхала на прийом до педіатра, який починає приймати з 15.00. Стояти у черзі жінці довелося з 14.00, і вже були восьмі чи дев'яті. О четвертій годині дня черга до педіатра сягала 30-40 людей, однак самого лікаря не було.
У реєстратурі на питання про те, коли прийде лікар, відповідали:
- Лікар їздить по викликах. У нього їх сьогодні 32, тож чекайте.

За словами медсестри, лікар мав приїхати аж о п'ятій годині вечора, можливо, і пізніше.
Жінку обурює таке недбальство, бо багато хто з батьків відпрошуються з роботи спеціально, аби відвезти дитину до лікаря. Очікують кілька годин, але так і не отримують необхідної медичної допомоги.

Жінка вказує і на той факт, що у лікарні всього два педіатри. Стурбована мама три дні телефонувала до реєстратури, але там не відповідали, а в цей час у дитини була температура.

Запис зібрав велику кількість коментарів різного характеру. Серед перших - користувачі мережі порадили писати офіційну скаргу або телефонувати на "гарячу" лінію в МОЗ. Інші ж здивувалися, чому мати не звернулася до приватної лікарні, наприклад, "Арніки".

Анастасія Тарасенко поділилася іншою думкою. Багато лікарів на своїх дільницях ходять пішки, бо не мають транспортного засобу. А враховуючи те, як багато хворих діточок у осінньо-зимовий період, не дивно, чому лікарі не встигають на всі виклики.

Зав'язалася суперечка. Олександра Шевченко активно звинувачувала лікарів у нахабності та звичайній безвідповідальності по відношенню до хворих діточок. Адже, за її словами, не завжди лікарю не вистачає часу. Бувають випадки, коли лікар спеціально не приходить о 8 годині, і може розпочати свій прийом аж об 11 годині, або навпаки піти з роботи раніше.

Анастасія розповіла, що її дитину теж могли не оглянути, як належить. Однак вона зібрала людей, сходила до завідувачки лікарні та вирішила необхідне питання. Хвороби у дітей бувають різні, і до когось лікар має поспішати більше. Та не можна все залишати на рівні анонімних повідомлень у соцмережах. Якщо є проблеми/скарги, потрібно шукати завідувачів, збирати таких самих стурбованих батьків і разом вирішувати, що робити, якщо лікаря немає на місці.

Чому у лікарнях міста бракує лікарів та що робити, коли медична допомога потрібна терміново, а лікаря немає, - невідомо.
Звісно, ми можемо підтримувати різні сторони конфлікту, обговорювати проблеми у соцмережах і на лавочках на вулиці. Та чи змінить це сумну істину: порятунок потопаючого - справа рук самого потопаючого?
Навряд чи. Можливо, після збільшення подібних скарг управління охорони здоров'я розбереться з цим питання, і діточки міста більше не страждатимуть через економію грошей.

 

Теги: 2 міська поліклінікаскаргаскарги на лікарів

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись