Новини з 1996 року

Китайці побудують міст не в Кременчуці, але під Горішніми Плавнями. Зате екологія в місті стане кращою?

Марина Баніт 22 березня 2017 11:41 797 0

Укравтодор підписав меморандум з китайською компанією про будівництво моста в об'їзд Кременчука.

Про це повідомляється на офіційному сайті Укравтодор.

Боротьба мера Віталія Малецького та депутата Шаповалова за кошти для реконструкції кременчуцького мосту може закінчитися поразкою.

21 березня підписано Меморандум про співробітництво  між Державним агентством автомобільних доріг України та China road and bridge corporation.

Меморандум передбачає проектування та фінансування  будівництва автомобільної  дороги М-22//Е-584  Полтава – Олександрія на ділянці об`їзду м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро.

Як повідомляється, з української сторони Меморандум підписав керівник Укравтодору Славомір Новак. Китайську компанію представляє віце-президент Державної корпорації China road and bridge corporation Ду Фей.

Мабуть, виправдовуючись перед кременчуцькими керманичами, які воювали за кременчуцький міст, Автодор пояснює причини, що стали вирішальними.

Це єдиний міст через Дніпро має лише дві смуги руху для автомобільного транспорту та був відкритий у 1949 році, а його опори збудовані ще в 1872 році.

Окрім міського сполучення, через кременчуцький міст проходять дві дороги державного значення: національна Н-08 Бориспіль – Кременчук – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь та міжнародна М-22 Полтава – Олександрія, яка є частиною європейського коридору Е-584 Полтава – Кишинів – Слободзея (Румунія) та частиною 9-го пан'європейського транспортного коридору.

Тож транспортне сполучення через Дніпро наразі є незручним, адже єдиний міст знаходиться в центрі міста. Щодня в середньому через нього проїжджають  понад 10 тисяч транзитних автомобілів, більшість з яких – вантажівки.  Будівництво мосту в передмісті дозволить перенаправити транзитний трафік за межі міста, що розвантажить вулиці, зробить поїздки більш безпечними, суттєво покращить екологічну ситуацію. Новий міст забезпечить не тільки якісне сполучення через Дніпро, але й сприятиме збільшенню інвестиційної привабливості Подніпров’я та появі нових робочих місць».

Передбачається, що після реалізації цього проекту існуючий дворівневий Крюківський міст буде використовуватися винятково для внутрішньоміських поїздок.

Новий міст зробить переміщення мешканців Кременчука значно швидшим та комфортнішим, а відсутність транзитного транспорту істотно покращить безпеку руху та екологічну ситуацію в місті.

Як відомо, депутати міської ради прийняли звістку трагічно. З цього приводу були звернення до Кабміну – відстоювали реконструкцію кременчуцького мосту.

Цікаво те, що в минулому році в Кременчуці з боєм громадські активісти змусили місцеву владу зайнятися екологічною катастрофою, яка утворюється в місті через промислові підприємства.

Так було проведено ряд заходів та прийнято положення про недопущення перевищення гранично допустимих норм викидів в атмосферне повітря підприємствами.

Але місцева влада, нібито занижуючи участь підприємств у викидах, зробила наголос на тому, що основними забрудниками атмосферного повітря є місцевий транспорт. І боротися треба саме з транспортом у першу чергу. Так обгрунтували потребу закупівлі екологічного транспорту – тролейбусів. Як відомо, для цього влада вирішила взяти в кредит 8 мільйонів гривень, за який хтось мав отримати «відкат».

Тож Автодор наглядово відображає, як погляди нинішньої влади на проблеми Кременчука змінюються відповідно до грошової ціни питання.

В одному положенні влада відзначає про екологічну проблему через загазованість транспортом. У той же час, коли намагаються розвантажити місто від транзиту під вікнами мешканців, – це вже біда. Та самі ж писали, що проблема в транспорті!

Коли справа стосується копійчини, то погляди міняють колір, як хамелеон.

Але ж не все вдається перефарбувати у фіолетовий колір.

Тож, мабуть, Кременчуку не світить оновлення мосту. Варто сподіватися, що міст не розвалиться на очах у всіх, як нещодавно це сталося у Києві, та омине лихо Кременчук. 

Зате екологію, може, колись збережемо, якщо той міст усе-таки побудують у Горішніх Плавнях. Кременчук десятки років чекає на реконструкцію мосту, тож невідомо, скільки чекатимуть нової споруди. 

 

 

Теги: Транспорт КременчукаЕкономіка КременчукаПригоди КременчукаЖиття Кременчука

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись