Новини з 1996 року

Керівнику аеропорту "Бориспіль" не подобається кременчуцьке "Кребо" з його високими цінами на пальне

Андрій Михайленко 03 серпня 2015 13:07 1065 0

А тому до кінця року головні повітряні ворота України мають намір покінчити з монополією кременчуцького підприємства на ринку авіазаправок.

Про невдоволення в.о. гендиректора аеропорту "Бориспіль" Євгена Дихне можемо судити, виходячи із його намагань знизити високу ціну на авіапаливо, яким заправляються літаки. Позиція пана Дихне висвітлена на інтернет-ресурсі "Ліга.Бізнес".

Як повідомляє очільник аеропорту, кременчуцьке "Кребо" має найбільшу долю в поставках авіаційного палива для Бориспільського аеропорту серед трьох постачальників. 

"Поставки здійснюються через технологічну мережу "Кребо", котра декілька років тому компанія побудувала за власні кошти. Це паливо постачається прямо на склад на пероні, тобто в режимну зону. За рахунок цього у "Кребо" найбільш зручні технічні можливості. Дві інші компанії змушені возити паливо бензовозами з нашого складу (аеропорту "Бориспіль". - Ред.), котрий знаходиться за межами режимної зони аеропорту. Це додаткові витрати та збільшення часу за рахунок оформлення процедури на ввезення та вивезення з режимної зони", - пояснює пан Дихне домінуюче становище кременчужан.

Але, крім своєї паливнозаправної інфраструктури в аеропорті, очільник летовища вказує на ще один козир "Кребо". 

"Власне виробництво (авіапалива. - Ред.) є тільки у "Кребо" у Кременчуці. Все інше - імпорт (з Білорусі). Це призводить до сильного здорожчання за рахунок дорогої логістики та апетитів компаній-продавців. А "Кребо" тримає високу ціну, оскільки на ринку нема дешевше. Не виключена змова між постачальниками.

Потужності з виробництва авіакеросину розташовані на Кременчуцькому НПЗ та, наскільки мені відомо, вони є власністю "Кребо" і не належать заводу. При цьому ці потужності не забезпечують усієї потреби ринку..." - пояснює Дихне.

 

ЯК БОРОТИМУТЬСЯ З МОНОПОЛІЄЮ "КРЕБО"

"Якщо ми приберемо в аеропорту монопольне право "Кребо" заправляти на пероні, то ціни мають знизитись. Для цього ми плануємо  цього року побудувати  власну систему подачі палива зі складу аеропорту. 

Авіакомпанія зможе визначати  кращу ціну та закуповувати паливо самостійно. А "Бориспіль" зможе надавати свій склад для зберігання (палива. - Ред.). Тобто роль заправника нівелюватиметься. Паливна компанія постачає паливо на наш склад. При цьому його продають не "Борисполю", а напряму авіакомпанії. А ми заробляємо на зберіганні та транспортуванні цього палива.

"Бориспіль" уже багато років не є оператором з надання послуг заправляння паливом",  - окреслює свої наміри представник аеропорту.

За його ж словами, частина системи (заправки) вже побудована, планується добудувати насосно-фільтраційну станцію та провести реконструкцію резервуарів до кінця року. Вартість робіт складає близько 72 мільйонів гривень.

Очільник аеропорту "Бориспіль" Євген Дихне. Фото: Ліга. Бізнес

 

 

 

 


<a href="http://liga.net/">Источник</a>

 

 


<a href="http://liga.net/">Источник</a>

 

 

 

Теги: Економіка КременчукаЕкономіка

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись