Новини з 1996 року

Говорили, балакали… Ініціатива ПАТ «КВБЗ» з локалізації не застосовуватиметься до 164 країн ВТО

Олександр Курилов 06 серпня 2020 13:45 475 0

Що пішло не так?

Відома кременчуцька ініціатива, яка вже майже стала законом, хоч і в першому читанні у парламенті  й за якою у нас мала б бути локалізація виробництва на тому ж вагонобудівному заводі, розвалюється прямо на очах.

Зміст цієї локалізації, яка у Кременчуці широко рекламувалася,  –  виробництво того ж транспорту, який купується за кошти бюджету, в тім числі і за кредитні кошти європейських банків, мало б бути локалізовано в Україні.

Початковий рівень локалізації – 25 відсотків.

Й це відомий законопроект з № 3739, презентація якого була в нашому місті й втілення якого дало б можливість імпортерам китайських та білоруських авто прикручувати до них кузови та називати їх  вже майже «виробленими в Україні».

Інше сподівання й що стосується вже кременчуцького вагонобудування – у випадку, якби переможцем на тендерах визнавали б ті ж закордонні потяги метро (бо дешевші), то за новим законом їх би все одно збирали б в Україні.

Й відомо, що з цього приводу на ПАТ «КВБЗ» було велике зібрання з не менш великим мітингом, а нардепи зі «Слуг народу» розробили спеціальний закон, який прийняли в першому читанні.

Як на кременчуцькі зусилля дивляться в уряді?

Натомість в уряді на законопроект, який народився у Кременчуці й вже пройшов перше читання, дивляться якось дуже невпевнено.

Й про це повідомляє «Українська правда» з посиланням на віцепрем’єра з європейської та євроатлантичної інтеграції Ольгу Стефанішину.

"У діючій редакції законопроект №3739 протирічить  міжнародним зобов'язанням України.

Тобто… (законопроект) не буде застосовуватися до країн ВТО та ЄС, бо міжнародні зобов'язання передбачають інші умови роботи у сфері державних закупівель", - написала віцепрем'єр.

Далі ж можна сказати, що таких країн, на які придуманий у Кременчуці закон не розповсюджуватиметься, – 164. Тобто на кого цей закон взагалі розрахований – ніхто не знає.

Останнє – про приклад промисловості з числа тих, які свідчать, що перемагати в тендерах навіть за кордоном для виробників є реальним, як і програвати.

Приклад з цієї справи – ось одеське підприємство «Татра юг» виграло тендер на поставку  17 сучасних трамваїв до Румунії.

А інший приклад – ось ПАТ «КВБЗ» й аналогічний тендер на поставку дизель-потягів у Латвію.

Й, на жаль, в цьому тендері кременчужани програли.  

Фото – з презентації нового законопроекту на ПАТ «КВБЗ», який не буде стосуватися 164 країн світу.

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Пісні та лірика: у художній галереї презентували книгу кременчуцької письменниці. ФОТО 3 0
Майже як гробниці фараонів: відомий кременчуцький краєзнавець провів екскурсію Артскладами. ФОТОрепортаж 493 0
Антирейтинг: місця у Кременчуці, де відпочивати — “не айс”. ФОТО 1809 0